~BURCLARİN OZELLİKLERİ2~

1.4K 70 36
                                    

KOC:Burnu havada , kendini begenmis tiplerdir.

BOĞA:Dünya 'ya inat yapmak icin gelmişlerdir. İnadını gostermek icin fırsat kollarlar.

İKİZLER:ikizlere güvenip yola cïkmayın çünkü yarı yolda kalırsinız.

YENGEÇ:cok romantik bir burctur. O kadar ki sevdiğini cicek yağmuruna tutar.

ASLAN:Aslan kadar kendini beğenmis birini bulamassiniz.Aynada kendini seyredip durur.

BASAK:Temizlikle kafayı bozmustur.Hersey temiz olmalıdır.

TERAZİ:Terazi eglenmeye bayılır. Sabah kalkar eğlenirken , akşam yatar eglenirler.

AKREP:Akreple çıkıyorsaniz veya ayni ortamda bulunuyorsanız ayvayi yediniz demektir. Cünkü bu akrep mutlaka bi sebep bulup sizi annenizden dpğduğuna pisman edecektir.

YAY:Yay burcu insanlari her konuda fikir beyan eden nadide insanlardir. Onlarin her konuda görüşü vardır.

OGLAK:Dere tepe dolasan bi deli gorürseniz bilin ki o oğlaktır .Oğlak özgürlük adına her haltı yer .

KOVA:Kovalar entellektüel kisilikleriyle dikkat çekerler. Sanat , ekonomi , siyaset ve daha pek cok konuda bilgi sahibidirler ve bunu da her ortamda göstermek isterler.

BALIK:Sürekli hayal kuran bir sevgili arıyorsanız balık tam size göre ama bu hayaller bir süre sonra sizin icin sıkıcı , itici ve hatta çıldırtici noktaya gelecektir.

VOTE VE YORUM YAZMAYİ UNUTMAYİNNN...👇👇👇👇👇👇👇

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin