~BURÇLAR AŞIK OLUNCA ~

2.8K 160 83
                                    

KOÇ: kalbiniz aşktan yana ,var olma sebeplerinizden biri aşk.Ruhunuz en çok aşktan besleniyor."seni seviyorum ,ohal de ben de varım! " sözünü biri söylemiş olsaydı bu sizden bi olurdu .

BOĞA : Dışı güzel , içi boş olanlara inat siz sadeliğin zarafetiyle bezenmişsiniz , bundan da çok keyif alıyorsunuz. Gerçek olmayan hiçbir şeye ihtiyaçınız olmadığı gibi gerçek olmayan bir aşkın yanınDan bile geçmiyorsunuz .

İKİZLER : ikizler aşık olunca tam bitr ergene dönerler ,yeni yetmelerden farkı kalmaz. Tatlı canınız sıkılmaya acıya gelmiyor , hemen yanınıza yakışacak bir sevgili bulmak onunla hem mutlu olmak hem de "Ve iste ben yine gururla sunar " demek istiyorsunuz.

YENGEÇ : İlişki kurmak konusunda çok usta olmayabilirsiniz ,ama bu aşkı yok saydığınız anlamına gelmez. Aşk sizin için basit bir hikayeden veya basit bot iletişim şeklinden çok fazlasıdır.

ASLAN : Aslan kral ya da kraliçe tahtına aşkını bekler her zaman. Siz de elitistiniz biraz, kendinizi layık gördüğünüz kişi kendi tanımlarınızda yüksek nitelikleri olan bir sevgili.

BAŞAK :Sarılmanın sağlığa iyi geldiğini düşünüyorsunuz,insanlara dokunmaktan hiç çekinmiyorsunuz bu sizin için çok doğal bir şey. Günün bütün derdini , tasasını ,yorgunluğunu bir kucaklamanın aldığını düşünüyorsunuz , sevgilinize bu kadar dolanmasının sebebi bundan

TERAZİ : Teraziler yalnız oldukları tek bit an bile olmasını istemezler . Yalnızlık kimileri gibi onların özledikleri bir şey değildir .Ayrıntılar sizin için önemli ,sizi küçük ayrıntılar da mutlu edebilir ve evlilik tam size göredir .

AKREP : burcunuz size bunları yaptırıyor ,çekişmeler ,sürtüşmeler ,kızgınlıklar ,güç gösterileri aşkın bu görsel Show kısmında çok zevk alıyorsunuz . sizin tutkulu aşık olarak bilinmenizde bundan .

YAY : Siz biraz ayna gibisiniz ,karşınızdaki insanın formuna giriyorsunuz. Sevgiliniz sizi beğensin diye bir anda onun kopyası olup çıkıveriyorsunuz , onun ilgilendiğişetlete ilgilenip onun hobilerini hobiniz yapıyorsunuz.

OĞLAK : Dalgalı bir denize yelken açıyor gibisiniz ,sürekli çalkantılı duyguların içinde savruluyorsunuz ,hiç çamura yatıp şikayet etmeyin, bunu yelkeni fırtınalı denizlere sürmeden önce düşünücektiniz.

KOVA :Kurallar mı , onları yıkmaktan ,alt üst etmekten ,söylenenin tam tersini yapmaktan keyif alıyorsunuz. Bir tabuyu yıktığınızda aldığınız keyif sizi kısa ve geçici bir süreliğine sarhoş ediyor .

BALIK : O kadar duygusalsınız ,derinlik sahibisiniz ancak bir ilişkiyi bitirmeden diğerine başlayabilecek kadar rahat bir yapınız var , bu çelişkiyi çözebilene aşk olsun .

Yorum ve vote vermeyi unutmayınn .♥♥

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin