KOÇ ( ERKEK)
Koç burcunda doğan erkeklere kadınların müşterek tarafları bulunmakla beraber huç benzemeyen yönleribde çoktur . Yıldızı Mars, koç burcunda olan erkeğe ,atılganlık, sevimlilik,etkileme gücü ,hiddet ,şiddet ,enerji verir .BU tip erkekle geçinmek pek kolay değildir.KOÇ (KIZ)
Koç burcunda doğan kadınlarda tıpkı erkeklerngibi kendilerini üstün gören , enerjik ,kıskanç , cana yakın tiplerdir.Ayrıcı çekicilikleri de dillere destandır .Boğa ( ERKEK )
Boğa burcu erkekleri ,sadık ,dost,iyi,bir eş ve mükemmel bir aile reisi olurlar.Boğa burcunda doğan erkeklerin kendilerin has çeşitli özellikleri vardırBoğa (KIZ)
Boğa burcu kadını çok cana yakın ,beğenilenn,aranılan tiplerdir ve sevilmek icin yaratılmışlardır. ve güzelliklerine düşkündür.İkizler ( ERKEK)
İkizler burcu erkeği kolay bağlanan bir tip değildir.Neşeli, konuşkan , nazik ,cana yakın bur insan olduğu için çok beğenilir .İkizler (KIZ)
İkizler burcu kadını çok yönlü, son derrece ilgi çeken cazip tiplerdir. Ve anlamak kolay değildir .Yengeç (ERKEK)
Yengeç burcunda doğmuş bir erkeği seviyorsanız her şeyden önce ona uygun bir kadın olmaya çalısmalısiınız.Yengeç ( KIZ)
Yengeç burcu kadının bir çok bakimdan bu burcun erkeğine benzer . Onlar da çekingen ,iyi niyetli ,çok hassas ve romantik tiplerdir .Aslan (ERKEK)
Aslan burcunda doğan erkekler gururuna düşkündürlerdir. Onu övmeniz ,meth etmeniz onun çok hoşuna gidecektir.Aslan (KIZ)
Aslan burcu kadını yalandan nefret eder. Kendisu çok mertt olduğu için karşısındakinden de aynı
şeyi bekler.Başak (ERKEK)
Başak burcunda doğan erkekler varlıklı da olsa ,daima çalışsada yine para ister. Onun servete saygısı büyüktür.Başak (KIZ)
Başak kadının hayatında , güzelliğin ve hislerin yerri büyüktür. Her şeyden önce başak kadını evine çook düşkündür.Terazi (ERKEK)
Terazi burcu erkeği zevkli, güzelliklere düşkündür, hislere değer veren ,dürüst dengeli iyi niyetli ,kibar hoş tipdir.Terazi ( KIZ)
Bu burçta doğan kadin tam anlamıyla dişidir.Çokj cazibeli ,hoş ve güzeldir . Ozellikle aşk konusunda başka burçtan olan kadınlar bu burcun kadınıyla kolay kolay baş edemezler .Akrep (ERKEK)
Bu burcun erkeğibçok bakımdan ilgi çekicidir. Su gurubu olduğu için çok derin hisleri vardır.Akrep (KIZ)
Akrep burcu kadını daima dikkatli,ihtiyatlıve gururu konusunda son derece hassastır.Yay (ERKEK)
Özgürlüğüne düskun olmasına rağmen sevgilisine karşı çoj kıskanç ve tutucudur .Yay (KIZ)
Kolay kolay evlenmek istemezler. Bunun yanı sıra zaman zaman kıskançlıkları ve düşüncessizlik su yüzüne vurur.Oğlak (ERKEK)
Bu burçtan doğan erkek her şeyden önce hırslıdır.
Çok geç yaştan itibaren yükselmeyi hayal ederlerOğlak (KIZ)
Oğlak burcunda doğan kadınlar toplumda çok beğenilen ,zarif ilgi çeken tiplerdir.Ayni zamanda zekidirler.Kova (ERKEK)
Kova burcu erkeği çok yönlü,akkılı ,dikkat çeken tiplerdir. Onu elde etmek için kafasına hitap etmek gerekir.Kova (KIZ)
Kova burcu kadını akla ,zekaya ve bilgiye çok önem verir . bu nedenle de kendisi gibi kimselere dostluk kurar.Balık (ERKEK )
On iki burcun en hassas erkegi balık burcundadır . Hislerinin esiri olabilen fakat kafasını fevkalade kullanabilenbbir tiptir .Balık (KIZ)
Bu burcun kadınlarının çoğu güzelnve cazibelidir . Hem çift karakterlidir. Hemde çok hislidir .Vote vermeyi ve bizi takip etmeyi unutmayınn 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆İŞTE 12 BURÇLAR☆
DiversosBurçlar ve burcunuzun hakkında merak ettikleriniz bu kitapta ♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓ ╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO! ╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO!