BURCLAR=SAGLİK

1.5K 70 8
                                    

KOC:siz, doganin saglik ve yorgunluktan hemen kurtulabilme gücü verdigi bir burcta dogmussunuz . uzun süre calismak sizi cabuk yorar.yorgunluk belirtilerine dikkat etmelisiniz , cunku sizin bunyeniz kisa sureli yorgunluklara dayalidir.

BOGA:boga insani saglikli ayni zamanda enerji doludur.cok iri bir vucut yapisina şaşılası bir bunyeye , direnc gucune ve sabra sahip olmaniz sasirtici degildir.

İKİZLER:ruh ve beden baska hicbir burcta birbirine bu kadar bagli degildir.bundan dolayi fiziksel ve ruhsal stres , baski sizin icin cok tehlikelidir.

YENGEC:somut bir hastaliginiz olmasada genelde kendinizi iyi hissetmessiniz. Karin agrisinindan sikayetcisinizdir.

ASLAN:aslan insani dinamik, enerji ,azimli ve amaçlarına ulaşma konusunda ısrarlıdır. Tıpkı patlayıcı maddelerin barutu gibi , insanları hareketle geçirebilme  özelliğine sahiptir.

BAŞAK: Tipik başak insanları uzun yaşarlar . Bu tabii ki sağlığın değerini bilmeleri bağlıdır. Bu durum bazı Başakların durumu abartıp bazı hastalıkları sinirsel fantezilerden çıkardıklarını da ortaya koyar.

TERAZİ: Terazi burcu spor klubünde fazla sosyal olmaktan oraya gidiş sebebini bile unutabilir. Hoş insanlara göz atmaktan , tanıdıkları ile dedikodu yapmaktan spor yapmaya fazla vakti kalmayabilir.

AKREP: akrep olarak sizin çok fazla enerjiniz var. Ama bu da bitmez tükenmez bir şey değildir . Sağlığınız ve mesleki başarınız ,enerjinizi nasıl kullandığıniıza bağlıdır .

YAY : Yay burcunda doğanlar , sağlıklı bir yapıya sahiptir. Ve guclu bir bünyeleri vardır . Vasatın üstuündeki direnç leri ,onları uzun yıllar ayakta tutacaktır.

OĞLAK : Siz doğanın çok buyuk bir direnme kuvvetiyle  donattığı bir burçta doğmuşsunuz . Oğlağın genelde çok uzun olan hayatında uğraşmak zorunda kalacağı çok az hastalık vardır .

KOVA: kova, sağlığına dikkat eder. Bu burçta doğanların çok yaşamaları şaşılacak bir şey değildir.

BALIK:Balık burcu insanları pek güçlü sayılamaz.Bu yuzden sınırlı gücünüzü ekonomik kullanmalısiınız.

Vote vyorum yapmayı unutmayınnn 😊😊😊

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin