~ Burçlar 2018 de neler bekliyor ~

2.5K 126 28
                                    

KOÇ :ani değişimler ,her türlü yenilikçi fikri ve devrimleri temsil eden Uranüs 'ün koç burcundaki ilerlemesi devam ediyor .Mücadelerle dolu bir aşk hayatı gözüküyor.Ama biraz zorlanacak.

BOĞA : sabrı ve bu sayede kazanmayı çok iyi beceren Boğa burcu mensupları bu sene de daha da güçlenecekler ve ideallerindeki varlıklı eşlere sevgililere sahip olmaları mümkün . İstedikleri gibi maddi bir yıl olacak para kazanmaları ve varlık edinmeleri için veri var.

İKİZLER : bu sene işlerinin pek kolay olduğu söylenemez . Bu senenin aşk ve sevgi ilişkileri bakımdan iyi olacağı söylenemez .Bu bakımdan beraberliklere atılmamaları gerekiyor.Maddi bakımdan da zorlu bir yıl . Genellikle azimlerinde ve dayanıklılıklarındanki kırgınlık paraya engel olarak görünüyor.

YENGEÇ : yengeç burcu mensupları transit konumda Hades ve Kronos gibi önemli asteroidler bulunuyor. Bunlardan Hades tüm korkutuculuğu ve ihtişamıyla sert ve soğuk davranabilir.Aşk yaşamı kesinlikle iyi olacak bu 2018 de .Maddi bakımdan da iyi hatta mükemmel bir durum olacak.

ASLAN : kral veya kraliçe burcu olan Aslan , yine bütün haşmetiyle tepelerde parlamakta . Bu sene "içinde dayanma gücü çok yüksek olan kişiler " olarak algılanmaktan aşırı hoşlanacaklar.Aşk ve beraberlik konularında zorlanacaklar . Yapabilecek en ideal ticaret türünün bu sene brslenme sektörü olduğu söylemek mümkün.

BAŞAK : Merkür ün ikizlerin duruşunun tam tersine , ayağı yere basan Başak çocukları onlar.Kutsal asa havada değil ,yerde .Eski sevgililere , geçmiş ayrılıklara olan ilgileri bu sene için de ağırlık kazanacak gibi.Parasal açıdan mantıklı düşündükleri takdirde kazanç lı olucak.

TERAZİ : terazi burçların bu sene de burçların da yine güc temsilcisi ZEUS geziniyor . Teraziler bu sene de nezaketleri ve kibarlık ile iyi ikili ilişkiler kurabilirler.

AKREP :Yönetici Mars ve Pluto nun çocukları olan akrep burçları için çok yoğun bir yıl .Bu incelik tabii ki bu yıl olumlu aşk ve beraberlikleri de yanında getirecek .Parasal olarak kıyıda köşede kalmış konulardan bu sene çok iyi bir kazanç elde edebilirler.

YAY : 2018 yılı içinde hoşgörülü ,iyimser ve neşeli davranışları sayesinde toplum içinde uyum sağlayabilirler.Aile çevrelerindeki varlıklı kişilerle ticari ilişkiler kurmalarında yarar var.

OĞLAK : 2018 yılının genel yıldız haritası görünümünde Oğlak burçların üzerinde bir hayli yük olduğu görünüyor.Aşk ve ikili ilişkilerin biraz zorlu olacak.Zor ama yine de kazanabilen bazı paralar olacak .

KOVA : Uranüs ün doğal çocukları bu yıl içinde cinsiyetlerine bağlı olarak, içlerindeki tanrıça keşfetmek için bir arayışta olacaklar.İkili ilişkiler hayatında uygun günlerin geldiği bir yıl. Para bakımından da rahat .

BALIK : Burcun yöneticisi Neptün kendi yönettiği burçta gururla hüküm sürmeye devam ediyor.eski aşklarla yüz yüze gelmeleri mümkün .parasal olarak ticaretten yana iş yapabilirler.
Okuduktan sonra yorum ve vote vermeyi unutmayınn

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin