Pewna mała dziewczynka w wieku 8 lat zobaczyła na kanale muzycznym pięciu pięknych chłopców. Nie wiedziała jak się nazywają, jak nazywa się ten zespół nic o nich nie wiedziała.
Kochała ich nad życie. Zawsze wiedziała że do końca będzie z nimi.Jednak coś się zmieniło.
Ona zapomniała on nich.
Zapomniała jak bardzo byli dla niej ważni.
Zapomniała że ich kochała całym serduchem.
Przegapiła odejście jednego z nich.
Przegapiła ich cudowne chwile.
Przegapiła ich przerwę.
Przegapiła swoją miłość do nich.
Kochała ich. Dlaczego o nich zapomniała??
Bo ...
Ona sama chyba nie wie.Miała dużo ulubionych zespołów.
Tweety one piløts
Bars and Melody.
Pokochała Reprezentacje Polski piłki nożnej.Przez 3 lata zapomniała o istnieniu pięknych chłopców z jej nie zapomnianego dnia.
A oto oni:
Harry
Louis
Liam
Niall
Zayn:Dlaczego ?
Dlaczego o nich zapomniałaś dziewczyno?!Mam jeszcze jedno małe pytanie.
Jak się do cholery z tym czujesz.
Udajesz twardą.
A tak naprawdę jesteś miękka.
Czujesz się jakbyś zdradziła swojego chłopaka, ale on ci wybaczył bo cię kochał i jesteś teraz z nim, ale on jest już inny.
Czyż nie mam racji ????
Jeśli wróciłaś po 3 latach to teraz wierz w ich powrót.
Bo przecież : THIS IS NOT THE END.
ONI NAS KOCHAJĄ.
MY ICH KOCHAMY.Tą dziewczyną jestem ja.
Dlaczego wróciłam?
Wyjeżdżając na kolonie do Holandii zgrałem płyty na telefon i to też były dwie płyty One Direction. Słuchając płyty Harrego stwierdziłam« Ej, w sumie skoro słuchasz 1/5 1D to dlaczego nie posłuchasz ich wszystkich»
I tak słuchając ich zakochałam się w ich anielskich głosach.
Znowu?
Tak, znowu.
I tak po prostu?
Tak, tak po prostu.
Dlaczego więc miałaś przerwę ?
Bo chyba tego potrzebowałam.Oni też tego potrzebują. I wierze że wrócą.
I starajmy widzieć różnice pomiędzy „rozpadem" zespołu , a „przerwą".Kocham ich nad życie.
I w moim sercu istnieje One Direction Infection.
«Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
A ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą»
J. Twardowski
CZYTASZ
Preferencje- One direction ❤️
Hayran KurguMoże jest pełno takich preferencji ale postaram się żeby ta była inna. Jeśli chcesz dowiedzieć o co w tym wszystkim chodzi zachęcam do czytania 😘❤️🇵🇱