Viky
,,Zlatíčko, já vím kdo jsi. Ty mě asi neznáš, ale to nevadí." Začal a přišel blíže. ,,Klidně mě můžeš poznat." Usmál se svým hezkým úsměvem. Cítila jsem jeho vůni. Nešlo tomu vzdorovat, ale i přes to jsem to zvládla.
,,Hm.. To je hezké." Taky jsem se usmála a viděla v jeho očích jiskřičky naděje, že mě dotáhne k sobě do postele. ,,Vážně je to hezká nabídka, kterou budeš muset říkat jiným holkám." Zazubila jsem se.
,,Ale noták! Kdyby sis to rozmyslela, zavolej. Stačí zavolat i když si budeš chtít pouze popovídat." Zasmál se a vyšel z mého pokoje. Dobře, to bylo o fous. Málem jsem mu podlehla, ale stejně je to sukničkář, takže.. ehm.. ne. Vyprovodila jsem je konečně ven z mého bytu. Na večer jsem ještě zapnula stream,
Damien
Stewe byl tak hodný, když řekl, že mě odveze domů. Cestou jsme prohodili řeč na téma, jestli miluju Viky.
,,Znáš mě. Chci si jí jenom přitáhnout do postele a pak ji odkopnout. Čím víc ta holka omlouvá, tím více jí musím mít." Zasmál jsem se a on se přidal.
,,Připrav se na to, že nebudeš mít čas na tyto věci. V srpnu budeme muset makat. Možná nebudeš mít čas ani na streamy." To mě trochu zamrzelo.
,,Musím něco obětovat." Pokrčil jsem rameny.
,,A budeme se teď vídat častěji." Ze srandy na mě mrkl. Pako. Dale se věnoval řízení, abychom nenabourali. Vážně teď nechci řešit mou smrt. Upřímně, nemám na to čas..
,,To jsem šťastný." Zasmál jsem se sám pro sebe. Zrovna jsme přijeli před bytovku, kde bydlím. DDog už na mě určitě čeká. Láska má jediná. Půjdu s nim ven a pak ho i nakrmím. Rozloučil jsen se se Stewem a už jsem si to kráčel ke dveřím. Když jsem odemkl i byt, DDog po mě jako obvykle začal skákat.
,,Klid, broučku!" Zasmál jsem se a napřáhl se pro nedaleké vodítko. Vyšli jsme z bytovky a DD začal automaticky čmuchat. Koukl jsem na oblohu, na které svítilo pár hvězd. Moc nešly vidět, přes světlo z lamp. I přes to jsem si užíval chvíli, když venku vane pouze teplý větřík a jinak je trochu chladno. Proto jsem si mohl dovolit nosit tričko a tenkou mikinu s kapucí, kterou jsem měl jako vždy na hlavě. Přemýšlel jsem nad tou Viky. Nějak jí musím zbalit. Není to první a asi ani poslední holka, kterou chci do postele. Je tvrdohlavá. Asi k ní zajdu tajně na stream. Budu jí pozorovat a uvidím, na co přijdu. Zítra budu muset za Stewem. Snad budu mít aspoň trochu čas na balení. Její postel byla vážně hezká. Možná se tam ještě jednou někdy podívám...
Zpět do kruté reality ne přinesl štěkající DDog. Chtěl domů se najíst. Odemkl jsem, vyšel jsem s nim schody a znovu odemkl. Zul jsem si špinavé tenisky a sundal mu obojek. Možná ho přestanu používat. Stejně mi nikam neuteče. Zavřel jsem a hned nasypal do misky jeho oblíbené granule. Nechal jsem ho s granulemi a měl namířeno do mého pokoje/pracovny. Zapnul jsem počítač a nasel jsem si její stream. Byl jsem tam inkognito. Začala mluvit o tom, co se jí stalo.,,Lidi, dneska byl u mě nějaký DeeThane. Neznáte ho? Já totiž ne, ale syn od mé sestřenice mu zavolal, ať si jde vyfotit mou postel. Ano, zvláštní. Takže si fotil mou postel, to male děcko odešlo a nakonec DeeThane dal za dveře i toho fotografa, Steweho myslím, a normálně mě tam sváděl ne? A jak mě už asi znáte, já ho poslala někam. Taky byla sranda, že své číslo uložil do mého mobilu. No ja ho měla chuť zabít." Byla celkem vytočená, ale občas se i zasmála.
,,Zavolej mu! Hej chate, to není špatný nápad." Řekla a až teď jsem si všiml, že mi vyzvání mobil...Brej den přeji všem! thaneHI Prý si to možná čte Stewe LUL jak se jinak máte, lidi? Já mám hlad, takže... jo 😅 zatím pha phá! ^^
Aneska04
ČTEŠ
Rigel (DeeThane) - DONE
Fanfiction,,Fotka postele. Více jsem nechtěl." Viktorie je dost drzá holka, která je kupodivu celkem slavná streamerka. Damien se většinou chce s holkou jen vyspat a kdo by nevěděl, je to také dost slavný streamer. Sestřenice od Viky jí svěřila svého syna na...