Damien
Ani nevím, jak to všechno proběhlo. Bylo to rychlé a očividně ne pouze pro mne. Leželi jsme vedle sebe a koukali si navzájem do očí. Z jejich očí šlo vyčíst mnohé. Bála se, co bude mezi námi teď. Já jsem ji miloval. Tedy aspoň mé srdce jí milovalo. Zbytek těla mlčel. Naše předchozí konverzace nebyla moc veselá. Chtěl jsem jí chytit za ruku, ale cukla s ni a přitáhla si jí k tělu. Zkusil jsem to znovu, kdy se nechala. V tu mi ale zazvonil mobil v kalhotech na zemi. Nuceně jsem šel k němu se podívat, kdo to je. Byl to Stewe. Chtěl jsem být pouze s ní, tak jsem si vypl zvonění. Snad to nebylo něco důležitého. Třeba ze začalo hořet studio i s mými nahrávkami. Na mobilu jsem viděl i čas. Bylo odpoledne, ale ona byla nejspíš dost unavená po tom všem. Poznal jsem to podle toho, že jsem se otočil na ní a už spala. Byla strašně roztomilá. Dal bych si s ní ještě jedno kolo. Za toto myšlení jsem si dal akorát tak facku. Jsem asi naprostý idiot. Stejně jsem se pousmál nad mými činy. Bral jsem to jako "důkaz lásky". Mé se vůbec nechtělo spát, tak jsem se rozhodl jít se převléct a udělat oběd. Samozřejmě vařit skoro neumím, ale Dáme jídlo funguje nonstop, myslím. Havaj pizza by tady měla být zhruba za hodinu, takže jsem byl na mobilu. Nenapadlo mě nic lepšího, než abych natočil na instastories Viky, jak spí nahá. Klid, byla pod peřinou.
,,No není roztomilá, lidi?" Zašeptal jsem. Dal jsem tam anketu ano/ne a postnul to. Lidé mi začali psát, kdo to je. Pak Viky poznali a já zjistil, že to nebyl nejlepší nápad. Pizza zazvonila normálně na mobil, což ji probudilo. Rychle jsem došel dolů a vyzvedl si svou pizzu. Svou a její. Donesl jsem to nahoru a hned po mně začala lézt. Nevadilo mi to, ale ona pak řekla něco, co jsem nechtěl.
,,Za to instastorie tě zlechtám, Damiene!" Zavrněla mi do ucha a já se při tom trestu málem počůral smíchy, protože to nešlo. Siky bohu pak i přestala. ,,Teď vážně. Víš, co o nás teď budou říkat? Já jsem děvka a ty děvkař." Koukla se mi opět hluboce do očí jako před činností v posteli. A povlékání prostěradla a povlečení to fakt nebylo.
,,Já vím byla to chyba, ale.." zasekl jsen se při mluvě.
,,Ale co? Tam končí páska?" Zasmála se. Ten její smích byl kouzelný. Seděl jsem na židli a jak mě lechtala, seděla na mě obkročmo. Co by udělal skoro každý chlap? Ano, políbil jsem jí. Dobře, asi bych to udělal jen já. Nepokračovalo to ale až do postele. Prostě jsme přestali a já jsem potřeboval domů, tak jsem jel. Cestou jsem zavolal Stewemu zpět do studia, přičemž mi došlo, že jsem si ani nedal tu pizzu.
,,No konečně, Damiene!" Zasmál se. Takže to rovnou můžu vzít do studia.
,,Co se stalo? Hoří snad studio? Já se vyspím s holkou a hned mi někdo volá." Naříkal jsem taky se smíchem.
,,Nehoří nikdo ani nic. Musíme nahrávat." Vysvětlil mi. Stejně jsem byl na cestě do studia, takže to je fuk.
,,Už jedu. Za deset minut tam jsem." Vypnul jsem to a jel za "miláčkem" Stewem. Dneska mám náladu na něco.. Siluety bych si rád dal. Už mám nahrané skoro všechny písně. Chybí mi už jen Vítězství, Gilotina, Siluety a Intro do celého alba. Mohli jsme se pustit do toho. Zase tady budu do půlnoci...
Nakonec to přeci jen vyšlo
Aneska04
ČTEŠ
Rigel (DeeThane) - DONE
Fiksi Penggemar,,Fotka postele. Více jsem nechtěl." Viktorie je dost drzá holka, která je kupodivu celkem slavná streamerka. Damien se většinou chce s holkou jen vyspat a kdo by nevěděl, je to také dost slavný streamer. Sestřenice od Viky jí svěřila svého syna na...