20. část

250 10 0
                                    

Damien

Připravoval jsem všechny věci na stream, na kterém budu pouštět. Kdyby nebylo Steweho, asi bych nikdy neměl šanci dostat Viky zpět. Ale taky bych o ni vlastně možná vůbec nepřišel. Dnes jsem spal zhruba dvě hodiny. Neměl jsem kdy spát. Nestíhal jsem. Dodělal jsem poslední úpravy a jen čekal až přijde ta osudná chvíle.

,,Okay. Vypadá to, že všechno funguje! Tak jo, zdravím vás všechny na tomhle streamu. Určitě víte, co se tady dnes bude dít.." Nádherný začátek. U každé písně jsem vždy něco málo řekl, a pak ji pustil. U předposlední písně jsem se trochu zasekl.

,,Tlupo, tohle je má nejoblíbenější píseň. Pokud si to poslechnete, možná někteří pochopíte, o čem se tam mluví." pustil jsem to a zase přehodil scénu na "klip". Popravdě jsem měl slzy v očích, ale musel jsem je ihned zahnat, jelikož píseň končila. Na konci toho všeho jsem řekl, že jdu spát, protože jsem byl vážně mrtvý. Ještě jeden den nebo dva a bude to.. Damčo, to dáš!

Viky

Rozhodla jsem se udělat nějaký netradiční stream, na kterém budu dělat nějaké blbosti. Jsem streamerka, tak proč ne? Ještě půjdu nakoupit. Trochu jsem se už zotavila že všeho. Po tom všem mě jen tak něco nerozhodí. I kdyby se teď stalo cokoliv, pravděpodobně to se mnou ani nehne. Koupím zmrzlinu a sušenky. Čokoládové sušenky.. Ne! Já si je upeču!! To je dobrý nápad. Musela jsem před úpravou vypadat jako bezdomovec. Rozcuchané a mastné vlasy, kruhy pod očima.. Mno prostě zombie. Po sprše jsem vypadala i celkem normálně. Dala jsem na sebe ještě korektor pod oči a hned mi to i slušelo! Nahodil jsem na sebe oblečení a vyrazila do nedaleké ho obchodu. Ještě jsem si vyhledala vůbec recept na cookies. Mohl by být dnes pečící stream. To by se dalo uskutečnit.

,,Takže mouka, čokoláda na vaření, vajíčka, mléko.. Bla bla bla.. " postupně jsem si diktovala ingredience, které si následně zapisovat na papírek. Hlavně ho nesmím zapomenout doma jako někdy. Popadla jsem nákupní tašku, ten lísteček, peněženku a mobil a vyrazila. Konečně zase vzduch. Chodila jsem sice aspoň na balkon, ale to není ono. Zvlášť, když mám zasklený balkon. Jakmile jsem vůbec vyšla z vchodových dveří, musela jsem z hluboka nasát ten úžasný vzduch. Poté jsem se vydala do toho obchodu.

Nebylo tam ani moc lidí. Jenom menší hrstka, což není zvykem. Aha, nebyly velké slevy. Už chápu. Hledala jsem ingredience, jenomže jsem nenašla jen je..

,,Ehm, ehm.. Ahoj." promluvil ke mně tichý hlas. A to jsem si myslela, že ho nikdy neuvidím ani neslyším.

,,Ahoj." Snažila jsem se být milá, ale neusmála jsem se. Přeci jen mi ublížil.

,,Prosím, odpust mi to.. Nechtěl jsem.. Jsem i-"

,,Ano, jsi idiot. Tohle si nevyžehlíš.. Ublížil jsi mi, Damiene. Pochop, že tě nechci vidět. Nechci si ubližovat. I pro tebe je lepší, abychom se už neviděli." Už jsem chtěla odejít k regálů s čokoládou, ale zastavil mne opět jeho hlas.

,,Stejně promiň. Vydal jsem album.. Jedna píseň se ti bude líbit. Pusť si ji, prosím." chtělo se mu brečet, ale nemohla jsem. Měl skoro až psi oči.

,,Pochybuji, že teď budu mít čas.." odbyla jsem ho a odešla. Jsem bezcitná, jenže především kvůli němu. Dneska dám stream a odteaguju se...

Omlouvám se. Vážně hodně se omlouvám za neaktivitu, ale teď to pojedeme rozjet ;)

Aneska04

Rigel (DeeThane) - DONE Kde žijí příběhy. Začni objevovat