Som obyčajný chalan. Žijem v New Yorku, konkrétne v Brooklyne, so svojou rodinou. Mama a otec pracujú ako právnici, majú advokátsku firmu. Sestra Isabelle chodí ešte na strednú a brat Maxwell má len dvanásť rokov. Mám aj nevlastného brata Jacea. Ten sa k nám prisťahoval, keď mal desať rokov ako ja. Teda pred jedenástimi rokmi. Zomrel mu otec a mamu nepoznal, tak sa ho naši ujali.
Všetko sa to začalo príchodom Jacea. Dovtedy nudný život zrazu začal mať iný rozmer. Začal som mávať zvláštne sny. Nie strašidelné, alebo tak niečo. Sú také realistické, úžasné, a zároveň desivé. Ale vždy som sa v nich cítil tak nádherne, ako keby to bolo práve to, čo naozaj chcem. V nich som tým, kým som vždy chcel byť. Hrdinom. Veľmi sa mi prelínajú s realitou, niekedy ani netuším, či som hore, alebo spím. A skoro rok sa mi stále sníva o neznámom mužovi s prekrásnymi očami. Neviem, kto to je, nikdy som ho v skutočnom svete nevidel, ale mám taký pocit, že ho poznám a myslím, že sme si veľmi blízki. Tie oči ma prenasledujú nielen keď spím, ale aj keď som hore. Proste nemôžem na ne prestať myslieť.
Vždy, keď začnem snívať, stávam sa tieňolovcom a bojujem proti démonom. Jace je môj parabatai, to je vlastne ako keby sme boli jeden človek, prepojení silou, mysľou, je súčasťou mňa. Keď bojujeme, sme spolu silnejší. Pred piatimi rokmi sme absolvovali rituál, ktorý nás spojil navždy. Sestra Izzy sa pridala k nám pred tromi rokmi. Sme tím. Vždy chodíme na misie len my traja. Aspoň donedávna to tak bolo. Až kým jedného dňa Jace nestretol pred klubom, kde sme mali zničiť pár démonov, Clary. To dievča mi skazilo všetky šance byť s Jaceom. A to myslím aj v reálnom živote. Naši potrebovali do firmy sekretárku, a čuduj sa svete, jediná, kto sa prihlásil, bola ona. To je nejaké znamenie, alebo zlý sen? Aby som bol konkrétnejší a vysvetlil, prečo mi to tak veľmi vadí. Už nejaký čas, neviem presne kedy sa to stalo, ale začal som si všímať viac chlapcov. Nie, že by sa mi dievčatá nepáčili, ale proste môj záujem o ne nie je taký, aký by mal byť. Ja ich beriem ako kamarátky. Proste pri nich necítim to, čo cítim, keď vidím nejakého pekného muža. Dlho som s tým bojoval, ale nakoniec som sám sebe priznal, že som gay. Nikto to nevie, ešte som nenašiel odvahu, aby som to niekomu povedal. Som celkom hanblivý a všetci si myslia, že sa dievčat bojím a ešte nechcem vzťah. Celkom mi to vyhovuje, aspoň sa ma nikto nepýta, prečo ešte nemám dievča. A ja milujem Jacea. Ja viem, je to môj nevlastný brat a v tých snoch aj môj parabatai, ale nemôžem si pomôcť. Som do neho zúfalo zamilovaný už asi päť rokov. A on to ani len netuší. Máme spolu ozaj výnimočný vzťah a ja ho nechcem pokaziť. Neviem, ako by reagoval na to, keby som mu to povedal. Že som gay a on objekt mojej túžby. Radšej ticho trpím. Viem, že Jaceovi sa páčia dievčatá, však má každý týždeň inú. On je proste taký. Nevydrží s jedným dievčaťom viac, ako týždeň. Až pokiaľ k našim do firmy nenastúpila Clary. Odkedy ju zbadal, tak je ako vymenený. Myslím, že sa do nej zamiloval. Ale ona ho nechce, už ju veľakrát volal na rande. Myslím, že jej kamarátky povedali, aký je Jace nenapraviteľný sukničkár. Ale on neprestáva dúfať a stále ju prenasleduje, vyznáva jej lásku a obávam sa, že keď to takto pôjde ďalej, tak podľahne. A myslím, že to bude čoskoro. V snoch už skoro spolu chodia a ja som z toho rozhodený. Viem, že Jace ma nikdy nebude brať inak ako brata, ale aj tak ma to veľmi štve. Tie ostatné dievčatá mi nevadili, lebo som vedel, že sú iba na chvíľu. Ale s Clary je to iné. On je iný. A ja som zúfalý. Ale dosť o mne a mojich problémoch s Jaceom. Chcem vám rozpovedať môj príbeh o tom tajomnom mužovi z mojich snov. Vtrhol do môjho sveta a obrátil ho hore nohami. Viem, že sa deje niečo, čo ešte neviem ovplyvniť, ale myslím, že čoskoro sa všetko vysvetlí....
YOU ARE READING
TRUE LOVE CAN NOT DIE (MALEC)
FanfictionAlec žije svoj nudný život, až raz sa stane niečo divné. Niečo, čo mu zmení život od základov.