Dnes je to presne päť rokov, čo sme sa s Magnusom vzali. Za ten čas sa stalo veľa vecí. Izzy so Simonom si otvorili vlastnú advokátsku kanceláriu a majú spolu polročnú dcérku Maiu. Izzy si najskôr chcela urobiť školu. Jace a Clary sa vzali pol roka po nás. Tí majú tri a polročného syna Willa a dvojročnú Tessu. Naši už nepracujú tak veľa ako kedysi, ale cestujú po svete už asi dva roky. Naposledy nám napísali z Indonézie. Raphael s Magnusom sa stali obchodní partneri, majú obaja na starosti svoj discoklub. Raphaelovi zostal v New Yorku a Magnus si otvoril v Londýne. Tiež sa volá Pandemónium. Áno, my sme zostali v Londýne. Cambridge som vyštudoval s červeným diplomom a dostal som možnosť učiť tam anglickú literatúru. Budem robiť to, čo ma vždy bavilo. Pol roka po našej svadbe sme si adoptovali malého synčeka, ktorý je, mimochodom, tiež čarodejník, a pomenovali sme ho Max Michael. A dva roky nato sme si adoptovali ďalšieho synčeka, ktorý je od Maxa o dva roky starší, a ten dostal meno Raphael Santiago. Ten je tieňolovec ako ja. Magnus bude musieť znovu vytvoriť elixír nesmrteľnosti pre naše deti. Verím, že to dokáže. Viem to. On je jediný, ktorý to určite dokáže.
Pípne mi smska od Magnusa. "Láska, nezabudni, presne o piatej v Pandemóniu." Usmejem sa. Nezabudol. On nikdy nezabudne. Idem sa nachystať a pomaly vyrážam ulicami Londýna. Chcem sa predtým ešte poprechádzať okolo Big Benu a Parlamentu. Tak veľmi milujem Londýn. Už tu ostanem bývať naveky. Pomalým krokom idem do klubu. Mám ešte čas. Prídem tam presne o piatej. Magnus ma už čaká pri bare a v rukách drží dva poháre. S whisky. "Pekný chlapec, dáš si so mnou drink?" pýta sa ma s úsmevom a ja si beriem od neho pohár. "My sa poznáme?" opýtam sa ho a on sa usmeje. "Nie, ale to nie je problém. Ja som Magnus." podáva mi ruku a pozrie na mňa tými nádhernými očami. "Ja som Alec, teší ma." "Alec, ako Alexander?" opýta sa a ja to už nevydržím. Schytím ho do náručia a vášnivo ho pobozkám. Opätuje moje bozky a ja som šťastný. "Krásne výročie, láska. Milujem ťa najviac na svete." vzdychne mi pomedzi bozky do úst. "Ja teba viac." Naveky. To slovo má teraz ten správny význam. Navždy. Iba s ním. Jedine s ním.
I LOVE YOU AND I WILL LOVE YOU FOREVER, BECAUSE TRUE LOVE CAN NOT DIE.
YOU ARE READING
TRUE LOVE CAN NOT DIE (MALEC)
FanfictionAlec žije svoj nudný život, až raz sa stane niečo divné. Niečo, čo mu zmení život od základov.