Nominacja

16 5 3
                                    

Zostałam nominowana przez PatkaWarjatka564. Wielkie dzięki i zaczynamy😄😄

1. Gdybyś mogła przeprowadzić się do dowolnego miejsca na świecie był by to...? Dlaczego?

Myślę, że Sevilla w Hiszpanii, bo podoba mi się to miasto. Jest jednym z moich ulubionych😄.

2. Książka, która już zawsze będzie twoją ulubioną?

Myślę, że nie mam takiej ale jeżeli już to Harry Potter, Percy Jackson i Zmierzch.

3. Możesz iść na kawę, herbatę czy wódkę z trzema osobami. Kto to będzie? Na twoje zaproszenie nawet wstaną z martwych.

Na herbatę poszłabym ja wraz Sylwią Przybysz, Sylwią Lipką i Weroniką Juszczak 😊😊.

4. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co to by było?

Chyba moją nie śmiałość. Chyba bym się jej pozbyła i zaczęła być śmiała i odważna.

5. Widzisz pająka, co robisz?

Biorę gazetę czy kapcia i go zabijam. Albo wołam mamę.

6. Dlaczego tak nazwałaś swojego Wattpada?

Zawsze chciałam żeby moja nazwa rzucała się w oczy. Nie wiem czy mi się to udało czy nie ale pewnego dnia wpadła mi ta nazwa do głowy. Teraz się tak nazywam na wattpadzie, musical.ly i chyba też na snapie😂.

7. Cecha, którą nie lubisz u innych ludzi.

Chyba chciwość, gadatliwość (chodzi mi o taką gadatliwość gdzie wogóle nie dopuszczają innych do głosu) i chyba zbyt mocną zuchwałość.

8. Na co zwracasz uwagę, gdy widzisz kogoś po raz pierwszy?

Na charakter i kolor oczu, plus na zainteresowania.

9. Nominuj tyle osób, ile masz lat.

wiedzma76
Sweet_Devill
WolfCor
HipLikeOliviaa
_Nataszka_
user69531939
HoroNellie
hejdziewczyno
KajaaKmwtw
bobciu
Lelassi
MrsMcKinley
HorsesSpirit3
Soy_MrsHoran

Ostatnia GwiazdaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz