Capitolul 43

2.6K 211 25
                                    

Bethany's POV.

-Kim, iti spun pentru a mia oara, mama nu e moarta!

-Oh, scumpo, stiu ca este greu sa realizezi. Vei trece tu si peste asta.. voi fi aici, mereu, pentru tine! spune ea miloasa.

Cineva sa ma ia de langa fiinta asta! De ce e drumul asta nenorocit atat de lung? Conduc cat pot de repede, si incerc sa-mi infund urechile, si sa-mi tin mainile stranse de volan, altfel, cred ca draguta si neinlocuibila Kim, ar fi moarta.

In sfarsit Zayn a gasit un buchet pentru ea, dupa mai mult de cinci ore. Pff, si credeam ca eu sunt pretentioasa!

Am vorbit cu ei prin mesaje, si am hotarat ca o duc pe Kim acolo, si ei o sa pregateasca ceva special. Nu am prea inteles, pentru ca bestia a incercat sa-mi manance telefonul. Trebuie s-o hranesc cat mai curand.

Doar nu vreau sa raman fara o mana, nu?

-Pasare a Zorilor, uite! spune ea din locul pasagerului.

Cred ca trebuia s-o leg cu funie de scaun.

-Apusul! Este atat de mirabolant! suspina si soarbe din priviri cerul.

Exista macar acest cuvant?! Oricum, nervii mei au murit de mult.

-Si, ce fel de cavou vrei sa-i iei lui Mandy?

Ok, Beth, calm, calm, calm. Respira, inspira si...

-DA! tip entuziasmata. AM AJUNS!

Imi dau cat de repede pot centura jos, apoi ies afara din masina. In sfarsit!

-Hai, Kim, cred ca se va pune ploaia, zic eu si analizez cerul noros.

-Unde sa mergem?

-Pe luna! imi dau ochii peste cap.

Ii deschid usa, si o smulg de pe scaun.

-Yay! Uita-te la noi! Mergem suuus!

In acest moment, imi doresc sa-mi scot ochii.

Intram inauntrul blocului, iar ea face o fata bosumflata.

-Credeam ca mergem...

Nu o las sa-si termine porcaria de zis. Apuc un ziar de pe un raft, si i-l indes in gura.

Vad cum incepe sa mestece, apoi spune:

-Hm! Si-asa imi era foame!

Harry's POV.

-Crezi ca e bine? Adica, lumanarile mi se par umpic extravagante, iar petalele de pe jos dau urat. Poate aluneca pe ele! Dupa ce ca este alergica la bulele de sampanie, o sa aiba si coloana rupta. Ugh, sunt un dobitoc. Crezi ca ar trebui sa le aspir? Sa dau drumul la niste muzica? Moon River e bun? Sau pun ceva de la Mariah? Daca nu o sa-i placa?

-Malik, jur ca daca nu incetezi, o sa te arunc pe geam.

-Dar, dar...

-Vrei sa zbori? imi ridic spranceana.

-Daca nu ii pla..

-Zayn, vrei. sa. zbori? spun raspicat.

-Mnu..

Injur cat pot de mult in gand, apoi analizez si eu camera. Dupa mine, arata prea 'Romeo si Julieta', cu toate chestiile siropoase si petalele de trandafiri, si vinul.

A mers prea departe. Insa, nu risc sa spun ca ceva este gresit. Nu vreau sa mai petrec inca sapte ore cu el.

Pana la urma, am fost dati afara din toate florariile din partea asta a Londrei, asa ca Zayn a furat cateva flori din gradina unei babe.

Da. Am stat jumatate de zi cautand cel mai sofisticat buchet de flori, iar pana la urma, am fost fugariti de cativa politisti pentru ruperea unor buruieni.

-AAAA! tipa el si aproape ca fac atac de cord.

Ma uit spre el inca panicat.

-VIN! SUNT AICI! Oh, doamne! Arat bine? Am ceva inte dinti? Parul meu

este perfect? incepe iarasi sa turuie.

-Esti in regula, mint eu.

Arata ca dracu.

Am nevoie de Bethany. Macar ea a avut parte de o zi normala, cu prietena ei la cumparaturi. Insa eu? Eu am colindat jumatate din oras dupa niste flori si bomboane.

Usa se deschide, si deschid gura larg de uimire. Bethany apare gafaind, cu parul ciufulit, si fara un pantof.

-Ce nai..

Nici nu pot sa termin ce am de zis. Isi trece mana prin par, apoi si-o duce la inima, incercand probabil sa-si calmeze respiratia.

-Kim...

Face un pas spre noi, cu greu.

-Kim si eu am avut o mica cearta..

-Mica?! tip.

-Se pare ca vrea al naibii de mult sa vada luna.

Ce dracu?

Ok, stiu ca femeile sunt greu de inteles, dar a mea apare de parca Hitler a lovit-o cu toate tancurile, iar Bin Laden a dat cu avioanele in ea, vorbind de luna si Kim.

Merge spre canapea, apoi se tranteste pe ea.

Nu pot face multi pasi spre ea, caci de dupa usa, apare Kim cu o... bara? Da, o bara, probabil smulsa, in mana, si cu un ranjet diabolic pe fata.

-Bethany! Du-ma pe luna! tipa aceasta, apoi se grabeste spre canapea.

Ajunge acolo mai repede ca mine, si se arunca pe Beth. Se trag de par in timp ce eu si Zayn incercam s-o luam pe Kim de pe saraca Bethany.

-DU-MA PE LUNA, AM ZIS!

Se pare ca avem nevoie de-un exorcist.

-Hei! Kim, Kim, Kim! spune Zayn, luand buruienile in mana.

Lui Kim i se lumineaza fata, si parca uita ca aproape a incercat sa-mi omoare iubita, care apropo, arata super sexy si batuta mar.

-Pentru mine? intreaba ea zambind.

-Da! Uite!

Zayn ii ofera chestiile pe care le numeste flori, apoi Kim le miroase.

-O sa-mi fac un ceai din ele!

-Da! Super! spune Zayn. Poate putem sa il bem amandoi? bate un apropo.

-Ar fi o idee minunata! Pa, Pasare a Zorilor, pa, Harry!

Se iau de mana, si ies impreuna din apartament.

-Pasare a Zorilor? intreb confuz.

-E... o poveste lunga. Putem merge acasa? intreaba si ne ridicam amandoi de pe pat.

-Da, chicotesc eu.

-Putem sa ne oprim la spital? Cred ca am ramas fara cateva oase.

scuze, stiu ca-i mic si fara actiune.

ma pregatesc pentru teza la mate. sper ca ma intelegeti :)))...

putem strange 50 de voturi pentru scaparea cu viata a lui Beth?

Unconditionally // book twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum