Capitolul 46

2K 185 21
                                    

-Si, ce ai mai facut cat am fost plecat? intreaba Niall, dar de abia il aud din cauza muzicii date la maximum.

-Mi-am reconstruit viata! zic razand.

Nu stiu daca este de la alcoolul pe care l-am consumat, sau de la ora tarzie, dar Niall, brusc, pare super atragator. Parul ala ridicat in sus ma excita, iar zambetul lui care nu ii paraseste nici o secunda buzele, ma face sa-mi ies sin minti. Ooh, frate.

-Si, tu si Harry banuiti sa va casatoriti sau ceva? intreaba putin cam nepoliticos.

Eu ma intind si imi mai iau inca o bautura.

-Nu stim. Deocamdata, doar traim momentul.

-Beth, stii care-i cel mai mare regret al meu? imi sopteste la ureche.

Ridic din umeri, si astept raspunsul lui.

-Ca nu am putut sa te am. Sa te am in pat, langa mine.

-Hm! fac eu, iar cateva imagini deocheate imi apar in minte.

Mai bem inca un pic, iar propunerea lui indirecta devinde din ce in ce mai interesanta, cu fiecare shot dat peste cap.

Harry's POV

O caut cu privirea inca o data pe Bethany. Pur si simplu a disparut din peisaj. Nu e de gasit.

Noi stam la o masuta mica, jucand ca de obicei poker. Acum cateva luni as fi propus sa ne jucam pe dezbracatelea, dar acum, nu mai am nevoie de fete dezbracate care sa se joace cu frisca. Acum am nevoie de Beth, si habar nu am unde este.

Probabil este cu Perrie, discutand despre bebelusi si menstruatie, asa ca nu vreau sa ma duc acolo.

-Styles! ma intrerupe Zayn.

Imi deschid ochii si ma uit la el.

-Randul tau, spune.

-Oh, da, zic si ma uit in carti.

Ca de obicei, norocul nu ma lasa balta, si castig si tura asta.

-Ar trebui sa te duci si sa-l chemi si pe Niall, sugereaza Zayn. Saracul, poate este prins intre o gloata de oameni pe care nu-i cunoaste, iar tu l-ai lasat balta!

Eu? E treaba lui Bethany sa fie draguta cu oamenii! Eu sunt doar... eu.

Imi dau ochii peste cap, si ma ridic de pe canapea.

Hai sa-l cautam pe blond.

Bethany's POV

-Si, zici ca ai invatat sa saruti? vorbeste gura fara cap.

-Oh, da! Am capatat experienta. Daca s-ar organiza un concurs al sarutarilor, as iesi pe primul loc.

Imi amintesc cum nu imi nimerea niciodata gura, si ma saruta pe obraz. Cu limba. Da, si tot el se intreaba de ce nu m-am culcat cu el!

-Sunt profesionist! continua el sa se laude.

-Asta o sa decid eu, spun si imi ridic o spranceana la el.

Ma dau jos de pe canapeaua din bucatarie, si ma urc in poala lui. Ii prind fata cu palmele, si ma las dusa de val.

Nu stiu de ce creierul meu face ce face cu corpul. Nu stiu de ce nu simt niciun fel de mustrare pentru ca-l calaresc pe fostul meu, in bucatarie, unde oricine ne poate vedea. Nu stiu nimic.

Dar limbile noastre stiu sa danseze impreuna.

Harry's POV

Pe unde dracu e Niall? Sau Bethany? Parca amandoi au intrat in pamant ca strutii. I-am cautat in living, in dormitoare, pe hol..

Or fi in bucatarie? Desi nu prea o vad pe Bethany stand in aceeasi camera cu blondu' pentru ca acum o zi imi spunea ca nu-l suporta.

Asa ca daca intru in bucatarie, probabil il voi vedea doar pe unul dintre ei, dar o fac oricum.

Aici este plin de fum, si miroase a vodka si alcool in exces. Probabil aici s-au strans betivanii.

Sunt multe cupluri care aproape ca si-o trag aici. Hei! Doar eu si Bethany avem voie sa ne-o tragem in acest apartament!

Ugh.

Se pare ca nu-s nici aici, din cate vad, dar ma asez pe canapea. Langa mine, inca un cuplu.

Bine ca este intuneric, si nu-i pot vedea.

-Dap! Clar ai capatat experienta! vorbeste fata de langa mine, apoi isi ridica capul, dandu-si parul pe spate, dar inca stand peste.. Niall?! Ma uit si la fata de data asta, si cu groaza observ ca este Bethany.

Visez, nu? Nu m-am atins de bautura, deci nu am cum sa halucinez, deci probabil visez.

Bethany isi intoarce din greseala capul spre mine, si ma observa.

-Harry! tipa ea.

-Chiar eu, se pare, zambesc.

Harry, stai calm, calm. Poate, doar a fost un joc de acevar sau provocare, nu? Poate, doar Niall se ineca, iar Bethanh cum este ca o raza de soare, a incercat sa il salveze, nu?

Trebuie sa plec de aici. Daca mai stau inca o secunda, Niall o sa fie mort.

De ce dracului inca nu realizez ce s-a intamplat? Pumnii mi se strang automat, iar adrenalina imi curge prin vene.

Trebuie sa ies cat mai repede de aici.

O aud pe Bethany tipand ceva in spatele meu, si incearca sa ma prinda de mana, dar deja sunt iesit din apartament.

Ce dracului s-a intamplat?!

da.

Unconditionally // book twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum