In sfarsit pot sa ma odihnesc. Cum ajungem la apartament, ma arunc in patul enorm, si respir usurata.
Ziua asta nu putea fi mai rea de-atat. Probabil trebuie sa-mi fac un dus, si sa imi bandajez rana pe care mi-a facut-o bestia.
Cineva trebuie sa-mi reaminteasca de ce inca mai sunt prietena cu cineva precum Kim.
Harry isi arunca cheile pe masa din sufragerie, apoi ghetele raman pe parchet, langa usa, in timp ce vine spre pat.
-Esti sigura ca esti bine? intreaba cand se aseaza langa mine.
-Nu, rasuflu eu. Vreau doar sa dorm putin. Si prin putin, ma refer la probabil cinci zile.
-Poimaine este petrecerea, si nu avem nimic pregatit, imi aminteste el.
Ochii mi se deschid imediat, cand aud ce a zis. Ugh, am uitat complet de petrecere. Si de parca nu ar fi fost de ajuns, l-a mai chemat si pe Niall.
Oftez frustrata, si ma uit pe geam. A inceput sa ninga incet.
-Trebuie sa sunam la compania aceea de decoratiuni, si trebuie sa comandam mancarea.. si oh..
-O sa le rezolvam maine, baby. Acum, culca-te.
Ei bine, nu astept sa mi se spuna de doua ori! Curand adorm in bratele lui, si am un vis superb in care o strang de gat pe Kim, pana ii iasa ochii din cap.
Harry's POV.
Ma dau jos din pat in timp ce ea inca doarme. Probabil ar trebui s-o las acolo restul zilei.
Desi urasc asta, trebuie sa ma intalnesc cu Kim pentru a stabili toate cele pentru petrecere. Eu, ea si Bethany trebuie sa organizam totul, dar pot sa rezist cu Kim, fara Beth.
Imi caut telefonul, apoi imi iau cheile de la apartament, si incerc sa nu fac prea mult zgomot, in timp ce ies din apartament.
Am stabilit ca ne intalnim la Waltmart, in parcare. Sper ca impacarea cu Zayn sa fie benefica, si sa nu se transforme iarasi intr-o isterica cumplita.
Usile liftului se deschid, si ies afara din bloc. Dupa ce imi caut nenorocita de masina jumatate de ora, si aproape ca inghet de frig, sunt pe drum.
Ajung in mai putin de jumatate de ora, fiind dimineata, traficul este mai putin aglomerat decat de obicei. Cum ma dau jos din masina, ii observ lui Kim parul blond.
A inceput sa i se observe burta de bortoasa. Cum de nu si-a dat tantalaul de Zayn seama? Adica, si daca n-as cunoaste-o, as stii ca e gestanta.
Se intoarce, probabil cautandu-ma cu privirea, si ma gaseste intr-un final.
Cand ajung langa ea, nu ma pot abtine din a nu face o mica rugaciune in gand. Doamne-Doamne o fi suparat pe mine, dar si eu sunt pe El! La naiba, i-am cerut ajutorul o singura data si nimic!
Trebuie sa trecem amandoi peste!
-Hei! salut eu in timp ce incepem sa mergem apre intrarea in mall.
-Hei?! imi repeta ea cuvintele, pe un ton ce ma inspaimanta deja. Te-am asteptat doua minute in frig! Sunt gravida in numele lui Dumnezeu! spune si gesticuleaza cu mainile dramatic.
-A fost trafic si la semafoare era o..
-Nu ma intereseaza, Edward! Bebelusul meu putea sa moara din cauza ta! Vrei sa fi un criminal, huh? Vrei sa omori ceva ce inca nu s-a nascut? Cum poti dormi noaptea?!
Probabil ca a fost o idee tampita sa cred ca ma voi intelege cu ea.
-Ai luat lista cu tot ce trebuie cumparat? incerc eu sa schimb subiectul.
CITEȘTI
Unconditionally // book two
FanficFostul iubit al lui Bethany revine. Oare se vor schimba lucrurile? Ce se inampla cu Beth si Harry?