Capitolul 45

2.2K 183 22
                                    

Ne-am trezit dis-de-dimiteata cu totii. Trebuia sa aranjam apartamentul, sa incerc sa ii tin pe Kim si Harry departe unul de altul, sa pregatim mancarea... oh. Ieri cand s-au intors de la cumparaturi, m-am bucurat ca erau amandoi vii. Nu si-au vorbit deloc de atunci, iar cand am incercat sa aflu de la Harry ce s-a intamplat, a facut o fata ciudata si s-a bagat in pat.

Sper doar ca bebelusul lui Kim sa fie mai normal decat ea.

Sper.

Zayn si Kim au venit la noi cu bratele pline de mancare. Mbine, doar Zayn cara pungile imense, caci Kim era mult prea ocupata fixandu-si machiajul de seara.

-Okay, toata lumea, spun eu. Avem fix sapte ore pentru a pregati totul! zambesc entuziasmata.

Pacat ca nimeni nu ma baga in seama, ci isi vad in continuare de treburile lor. Zayn aranjeaza locul, Harry gateste, iar Kim... sta in pat.

Profit de acest moment, si ma duc spre sufragerie, unde este singura. Inchid usor usa, pentru a nu atrage atentia baietilor, apoi ma asez langa ea.

-Deci, i-ai spus? intreb eu curioasa.

-Ce sa spun? ridica ea sprancenele.

-Despre sarcinaa!

-Cui? intreaba si mai confuza.

-Lu' mama, Kim! Lu' mama!

-Bethany, nu sunt clar vazatoare sa vorbesc cu mama ta. Trebuie sa treci peste, si sa realizezi ca.. e moarta! spune foarte serioasa.

Serios, inca n-am trecut peste etapa asta? Bine macar ca nu m-a luat iarasi la bataie cu o teava pentru ca nu am dus-o pe Luna.

-Lui Zayn! revin la discutie. I-ai spus despre sarcina?

-Oh! face ea. Stiam eu ca am uitat ceva! Umm, nu, nu i-am zis.

-Si, nu a observat sau ceva?

-Ah, nu! Fireste ca nu! Stiu sa ma ascund bine.

Aha, da, sigur.

Imi dau ochii peste cap, si o las sa isi faca parul in continuare. De parca ar veni Obama sa o vada!

-Merge treaba? intreb cand intru in bucatarie, unde Harry face magie.

El da din cap, apoi ma duc in hol, unde Zayn a inceput sa atarne baloanele.

Acum, trebuie s-o gonesc pe Kim din sufragerie si sa ma apuc de pregatit masa si scaunele, si bauturile si.. ugh.

..

-Harry, poti raspunde tu la usa? tip din bucatarie, incercand sa acopar sunetul puternic de la  All I want dor Christmas is you.

-Daa! tipa el inapoi.

Punch-ul este gata. Imi verific tinuta, parul si machiajul in geamul de la microunde, apoi iau ditamai bolul cu punch rosu, si il car pana in sufragerie.

Din hol apare Gemma, de mana cu un tip ce arata bine.

-Ce faci, gelatina? glumeste Harry.

Nu s-au mai vazut de luni bune! Am fost chiar atat de egoista, si l-am tinut pe Harry doar langa mine?

Stai! Nu raspundeti la asta. M-ati face sa ma simt si mai rau.

Soneria suna de mai multe ori, si in curand, apartamentul este aproape plin. Toata lumea se distreaza si rad.

Juma' din oamenii de pe-aici nici macar nu-i cunosc! Styles are mai multi prieteni decat ma asteptam.

Apropo de el, soneria suna din nou, si Hazz nu apare. Parca asta era treaba lui!

Ugh. Ma grabesc sa-mi fac loc printre oameni si sa-mi acopar urechile cand ma apropii spre un grup ce facea karaoke pe Jingle Bells Rock.

Apas grabita pe clanta, si de dupa usa, se iveste el. Am si uitat ca vine! Se pare ca Harry chiar vrea sa-mi distruga Craciunul.

-Heei! saluta Niall politicos, apoi face un gest gen hai-sa-te-imratisez, dar eu fac un pas in spate.

-Buna si tie! zambesc, apoi ma dau la o parte, lasandu-l sa treaca.

-Whoa, asta-i definitia voastra la 'mica petrecere'? rade el.

Aham. Trebuie sa ma abtin din a-i arunca cu ceva in cap, nu?

Asa credeam si eu.

-Simte-te bine! zic si ii inmanez un pahar verde plin cu punch rosu.

Unde dracului e Harry? Incercand sa-l gasesc, ii vad pe Zayn si Kim giugiulindu-se, pe o tipa de la scoala vorbind cu bradul, un baiat ce bea punch-ul cu lingura si.. oh. Ce e in neregula cu oamenii?!

Ii zaresc buclele, si merg spre el.

-Hei! spune.

-Unde naibii te-ai ascuns? spun.

-Preparam aperitivele! scoate limba la mine.

Incercand sa mai analizez locul, o zaresc pe bruneta despre care nu mai stiu ce sa cred. Da, oameni buni, da. Melody is back.

-Melody?! Serios, Harry?! spun enervata.

-Cee? Am crezuf ca voi, stii tu, v-ati terminat disputa ca in fimul Mean Girls.

-Da, dar asta nu iti da dreptul sa o invi...

-Hei, Mel! zambeste Harry la ea, apoi ma intorc si o vad si eu.

-Buna, gropita! saluta si zambeste.

Ahahah-aigrijasanuitibagofurculitaingat-ahaha.

-Hei! salut si eu. Ti-ai facut ceva la par? incerc sa o complimentez.

-Da. E.. o noua vopsea.

-Tare! falsez un zambet.

-Buun, eu ma duc sa pun astea pe masa, spune Harry si se retrage incet.

Stiu ca a facut asta intentionat. Ne-a lasat singure.

-Deci, inca mai esti suparata pe mine? intreaba cu o fata lingusitoare.

Inca mai esti o nesimtita?

-Pfft! Fireste ca nu! rad.

-Bun, pentru ca nu vreau sa ne certam.. iar.

-Tare! repet eu. Ma duc sa.. da, stii tu, sa.. ma duc.

Scap de ea, si ma uit prin jur. Se pare ca totul este ok.

Harry vorbeste cu cativa prieteni de-ai lui pe care nu i-am vazut in viata mea. Kim rade impreunca cu Zayn. Niall...

Niall habar nu am unde este, dar ma bucur ca nu e ai..

-Hei! ma intrerupe blondul.

Serios, Doamne?! Serios?

-Hei.. din nou! zambesc.

-Poftim! zice si imi inmaneaza un pahar de punch.

-Oh, nu vreu sa beau! adica nu vreau sa ma imbat si sa fac ca o maimuta pe aici. Nu.

-Ah, haide! Ai muncit atat de mult pentru party-ul asta! "Simte-te bine"! imi zice citandu-ma.

-Pai, zic si ma uit inca o data prin jur, cred ca merit un pahar.

Ii iau paharul din mana, apoi ne asezam impreuna pe canapea. Dupa ce il termin, mai iau unul,  doua, trei.. patru.

partyyy

*si acum trebuie sa se auda un "It's Britney, bitch" si sa inceapa o melodia de la Spears*

AM LUAT 7 IN TEZA LA MATE, OH, DA, OH, DA.

IA-O P-ASTA, PITAGORAAA! ahaa

Unconditionally // book twoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum