Emirle buluşmuştuk ve bilin bakalım şu an ne yapıyoruz? Biliyorum tahmin edemediniz. Emirin eskilerinden biri geldi hoppadanak yanımıza oturdu ve mal mal konuşuyo şu an.
"Ee Beste gitmiyor musun?" dedi Emir kibar olmaya çalışarak.
"Beste değil, Biricik."
"Pardon, Biricik."
Nedense Emirin ona iyi davranması sinirimi bozmuştu. Sakızı da şapalak şapalak çiğniyor yapıştırıcam iki tane görecek!
"Neyse Emir ben kalkıyorum abim bekler," dedim ve yerimden kalktım. Çantamı takmıştım ki Emir de ayağa kalktı ve kolumdan tutarak beni kendine çevirdi.
"Beraber gidelim," dedinde bakışlarımla onayladım.
Kızı orada bırakıp kendimizi kafeden attık.
"Allahın şapşak ağızlısı çakacaktım iki tane o olacaktı neden durdum ki zaten hem o ruj neydi öyle ya sıçmış da suratına sürmüş Allahın götü açık gezen silikon memelisi!" diye söylenirken Emir bana gülüyordu.
"Oha," dedi ve kahkaha atmaya devam etti.
"Gülme. Emir gülme diyorum."
"Tamam tamam."
"Neyse ben gidiyorum abim hasta malum."
"Ben bırakıcam."
Tam cevap verecektim ki telefonum çaldı.
Gerizekalı Şempanzem
Açtım.
"Ne var şapadak suratlı?"
"Duygu," dedi. Sesi ağlamaklıydı.
"Kaan ne oldu?" dedim ve sokak ortasında öylece durdum. "Kaan siktirtme belanı söylesene ne oldu?" diye bağırdım.
Emir bana meraklı gözlerle bakıyordu.
"Çabuk eve gel, ambulansı aradık abin fenalaştı."
Ne söyleyeceğimi bilmeden telefona baktım. Yanaklarımın ve gözlerimin kızarmaya başladığına emindim.
"Duygu! Duygu cevap ver!" Emire baktım.
"En fazla iki dakika içinde evde olmam gerekiyor."
"Tamam," dedi sorgulamadan. Hemen arabaya atladık. Emir gaza köklendi.
Yolda giderken Emirin torpidosundaki peçeteleri tüketmiştim.
Eve vardığımızda gözlerimi iyice silip anahtarla içeri girdim
Gördüğüm manzarayla şoka uğrarken, kafamda Kaanı öldürme planları kuruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | Ters Giden İlişki
HumorE: Duygu sen olduğunu biliyorum, güzelim. İnkar etme. A: Aslında ben Kaanım. Duygunun bize attığı fotoğrafları kırpıp kırpıp sana attım. E: Mantıklı, ama yemezler. A: Ben aslında yoğum. *** D: Sen ne anladıysan o işte. Belki de geri dönmem. Bu se...