Kaan elinden telefonu düşürmüyordu. Yemeğini yerken bırak bari, yemek bu yani kutsal bir şey!
"Kanka ya bu kız neden cevap vermiyor?"
"Telefonların okulda yasak olmasından ve her sabah toplandığından dolayı olabilir mi acaba?"
"Çok zekisin aman yarabbi!"
"Evet, biliyorum."
Emir yemek yemeyeceğini söyleyip spor salonuna gitmişti. Biraz basket oynayacakmış falan felan. Şu an Kaanla gizli görevdeydim!
"Kaan, bence kızla ilk bi normal şekilde konuşmalısın."
"Olabilir ama ya beni terslerse?"
"Götüne tekmeyi yapıştırırım."
"Kadınsın be!"
Evet, Kaan 'Adamsın be!' lafını bana göre uyarlıyordu.
O sırada Hale yanımızdan geçerken elimle durdurdum.
"Naber Hale, bayadır görüşemiyoruz. Bizimle otursana."
Gülümseyerek karşımıza oturdu.
"İyidir Duygu, senden naber? Gerçi çok iyisindir, Emirle sevgiliymişsiniz."
"Biz şu anlık kimseye söylememiştik, sen nerden biliyorsun?"
"Emir söyledi bana ya."
Emir söyledi bana ya? Ne demek Emir söyledi? Ne ara? Neden?
"Hmm anladım. Sen yine de birilerine söylemezsen sevinirim şimdilik."
"Neden sakladığını anlamıyorum aslında, okulun popüler çocuğuyla sevgilisin."
"Popüler olması bir şey ifade etmiyor."
"Yani, birbirinizi seviyorsanız sorun yok. Ayrıca Emirle daha demin konuştuk ağzından kaçırdı heralde."
"Nerde konuştunuz ki spor salonuna gitmişti."
"Valla spor salonunda değildi, sınıftaydım yanıma geldi. Neyse arkadaşlarım bekliyor, size afiyet olsun," dedi ve masadan kalktı. Ben şaşkın bir ifadeyle Halenin oturduğu yere bakmaya devam ediyordum.
"Bir dakika bir dakika, yanıma geldi dedi o dimi?" diye sordum Kaana. Ama Kaan Haleye dalıp gitmişti sanırsam.
"He kanka?"
"Eben Kaan, onu görmeye gidiyorum, selam söyliyim mi?"
"Hı hı."
Sabır dileyerek spor salonuna gittim. Evet, Emir burdaydı. Ona güvenmem gerekiyordu tabi ki ama Hale sevgili olduğumuzu başka nerden öğrenebilirdi?
Emirin yanına gittim.
"Selam."
"Selam Duygu, yedin mi yemeğini?"
"Yedim yedim."
"Neden 'bir boklar yedin şimdi ağzına sıçıcam' der gibi bakmaya başladın?"
"Hale sevgili olduğumuzu biliyormuş."
Test.1
"Kesin Kaan söylemiştir."
"Kaan Haleyi görünce konuşmayı unutuyor. Sen mi söyledin?"
"Tabi ki hayır, nasıl söyleyebilirim?" Yalan mı yakaladım ben?
"İyi," diyip salondan çıktım. Deli olmaya başlamadan önce işin aslını öğrenmem gerekiyordu.
Hale bir aralar Emiri seviyordu diye duymuştum, benimle de bu yüzden konuşmuştu zamanında. Sonra artık sevmediğini duymuştum ama pek de içime sinmiyordu artık.
Emir onunla konuşmadıysa bu kız bunu nerden öğrendi? Eğer konuştuysa da neden konuştu? Tamam, belki bir şey kafasına takılmıştır ve konuşmuştur ama bana neden yalan söylüyor? Kafamda deli sorular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | Ters Giden İlişki
HumorE: Duygu sen olduğunu biliyorum, güzelim. İnkar etme. A: Aslında ben Kaanım. Duygunun bize attığı fotoğrafları kırpıp kırpıp sana attım. E: Mantıklı, ama yemezler. A: Ben aslında yoğum. *** D: Sen ne anladıysan o işte. Belki de geri dönmem. Bu se...