Sahili kulaklıkla dolaşmıştım resmen. Ama müzik listem bir türlü bitmiyordu. Müzik dinlemek beni gerçekten çok iyi hissettiriyordu.
Birisi kulaklığımı çektiğimde sinirle o tarafa baktım.
"Yine mi sen ya? Ne var ne istiyorsun bu sefer?"
"Duygu, ben burdayım. Artık Hale de yok. Gel yeni bir başlangıç yapalım."
"Emir, bundan sonra sana güvenemem. Sen beni tanımıyorsun o yüzden sana şöyle söyliyim, güvenimi kırdıysan seni anında silerim."
"Sevdiğin birini öyle kolay silemezsin."
"Ben silerim."
"Ama beni seviyorsun."
"Hayır. Zaten seni hiçbir zaman sevmiyordum. Sadece hoşlanıyordum. Bu kadardı."
"Duygu yapma ama böyle. Lütfen."
"Emir. Bitti dedim ve benim için bitti. Sen de çabalasan kendine iyilik yapmış olursun. Yeni bir kız bul, ya da bana harcadığın eforu Haleye harca."
"Hale yok benim için, gerçekten."
"Evet, aynen," dedim ve kulaklıklarımı taktım. Yeniden çekti.
"Bana bak, bir daha kulaklıklarımı çekersen üstüne sülük yapıştırır ayağına taş bağlayıp denize atarım. Sinirlerimi bozma benim. Ya hayatımdan çıkmak bu kadar mı zor ya!"
"Tamam, gidiyorum. Ama bu son karşılaşmamız olmayacak."
"İstanbula git ve götüne japon yapıştırıcısı sürüp asfalta otur. İstanbuldan çıkıp yanıma gelme."
"Çok yaratıcısın."
"Öyleyimdir ama dediğimi de yaparım. Git şimdi."
Ben kulaklıklarımı takarken o da gitmişti. Gerçekten sinirlerimi bozuyordu.
Eve gelip kulaklıklarımı çıkarttım ve telefonumla beraber koltuğa attım.
Gözde terli bir şekilde geldi koşturarak bana doğru gelmeye başladı.
"Dur lan sakin ol. Ne oldu?"
"Ya şimdi biz Alperle iddaya girdik basket üzerine dikkatimi dağıttı son sayıyı aldı. Bu akşam yemeğe çıkıcaz."
"Oooo Gözde? Alper senin peşinden koşuyor gibi?"
"Evet ama tersliyorum canısı."
"Git bi duş al sonra hazırlanmaya başla malum sen Gözdesin hazırlanman saatler sürer."
"Aynen, öptüm görüşürüz."
Alperle Gözdeden ne güzel bir çift olurdu.
Mutfağa geçip bir şeyler atıştırdım ve kendi kendime şarkı söyledim. O sırada içerden mesaj sesi geldi. Şarkı söyleye söyleye salona gidip koltuğa oturdum ve mesajı açtım.
Deniz: Bu gün için ablam adına özür dilerim. Pek sevecen biri değildir. Dediği şeye gerçekten sinirlendim ve gerçekten çok kızdım. Bir saat sonra yanındayım. Kendini üzme olur mu?
Ben: Önemli değil, gerçekten.
Deniz: Benim için önemli ama. Ablam şimdi plaja gidecek ben de bir saat sonra ordayım.
Ben: Tamam.
Telefonu yine koltuğa attım ve yukarı çıkıp yatağıma oturdum. Yastığımın altındaki fotoğrafı alıp uzun uzum baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | Ters Giden İlişki
HumorE: Duygu sen olduğunu biliyorum, güzelim. İnkar etme. A: Aslında ben Kaanım. Duygunun bize attığı fotoğrafları kırpıp kırpıp sana attım. E: Mantıklı, ama yemezler. A: Ben aslında yoğum. *** D: Sen ne anladıysan o işte. Belki de geri dönmem. Bu se...