21 "Sapık"

4.1K 227 25
                                    

Uyarı!

Bu bölüm Duygu, Emir ve Deniz yok. Bölüm kısa ama onlar dışında da birilerine bakalım istedim.

Medyadaki şarkı eski olsa da hala sevdiğim bir şarkı💞 koymak istedim 😆

Öpüldünüz💃🏻

***

Gözde,

Kahvaltıdan sonra koltuklara geçtik. Alper hemen üçlü koltuğa yayılmış ve telefonuyla oynamaya başlamıştı.

Kesinlikle aşırı yakışıklıydı.

Allahım çocuktaki şu tatlılığa bak.

Saçlarına kurban olurum.

Tamam Gözde, sen şimdiye kadar kimi etkileyemedin? Git yanına hadi.

Diğerlerinde bu kadar değişik hissetmemiştim ama.

Alt tarafı vücudun uyuştu.

Çok normal gerçekten. Seninle konuşmam kadar normal(!)

Git konuş hadi.

Tamam, yapabilirim. Sadece öylesine arkadaşça bir konuşma. Bir dakika niye arkadaşça olmasın yani arkadaş sayılırız. Sadece beğendim fazlası yok. Tabi ki arkadaşça konuşucaz. Gidip de 'seni seviyorum' diyecek halim yok. Sevdiğimden değil-

Aman be neyse! Kafam karıştı!

Bacaklarını koltuğun kenarından sarkıtmış, sırt üstü yatmış telefonla oynuyordu. Başucuna oturduğumda bir saliseliğine falan bana baktı.

Bir erkeğin oyundayken bir kadına bakma süresi rekorunu kırmıştık resmen(!)

Bir de dil dışarda oynuyor! Allahım öpçem şimdi görcek ya şu mükemmelliğe bak!

Sen de iyice bedboy ve mal kız karışımı bişey oldun. Tamam kendine güveniyorsun, şu ana kadar elde edemediğin erkek olmadı, ama az sakin ol lan!

Peh!

Resmen onu izliyordum. Oyunda kaybedince oflayıp telefonunu kapadı ve karşı koltuğa attı.

Sonra bana baktı.

"Yüzümde bir şey mi var?"

"Ben."

"Ne?"

"Yüzünde ben var. Hoşuma gitti, tatlı duruyor."

"Saol da iki saattir bunun için mi bakıyorsun?"

"Bakamaz mıyım?"

"Tabi ki, özgürsün. Ama Alper kaçar maalesef." Birden bire fırlayınca koltuktan düştü. Kahkahama engel olamadım. O da gülerek kalktı.

"Hoşçakalın gençler, bu çapkın anca akşam falan gelir."

Evet, demek hem yakışıklı, hem şaklaban, hem de çapkınsın...

Offf siktir.

Ne yapmalıyım?

Hey!

Bütün gün car car konuştun, şimdi susma vaktin mi geldi?

Ne yapmak gerektiğini bilmiyorum, sıkıştırma beni!

Peşinden gitsem...

Sapık değilsin.

Akşam sıkıştırıp öpsem.

Sapık değilsin.

Veya daha da ileri gitsem.

Direniyorum, sapık değilsin.

Ondan hamile kalıp sonra zorla evlenebilirim.

EBENİN ÖREKESİ, ALLAHIN SAPIĞI!

Evet, çok saçma bir plan.

En iyisi kendimi biraz ağırdan satıyım. Ben ilk adımı attım, ikinci adımı ondan beklemem lazım.

Sapık.

Anonim | Ters Giden İlişki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin