16

4.7K 266 49
                                    

Tam arabaya bindiğimde telefonuma mesaj geldi. Mesaj Kaandandı. Ses kaydını dinlemek için kulaklığımı taktım.

K: Duygu bunu duymanı istemezdim ama ben senin bestinim sana söylemem gerekiyordu. Üzgünüm.

Ses: "Ya kızım neden anlamıyorsun azcık sabır."

"Emir, ben gerçekten beklemekten sıkıldım. Nereye kadar saklayacağız? Neden saklıyoruz hem?"

"Saçmalıyorsun şu an. Git başımdan ya."

"Neden o kızla çıktın o zaman?"

"Ben anonimin sen olmasını diledim hep, öyle zannettim. Sonra fotoğraf falan atmaya başlayınca sen olmadığını anlayıp hayal kırıklığına uğradım tamam mı?"

"Ben öyle çocukça şeyler yapar mıyım? Hem neden o kızla çıktın ya neden?"

"İlk başta seni kıskandırmak içindi, sonra ne biliyim eğlenceli biriydi işte."

"Bir daha beni rahatsız etme."

"Hale yapma ama."

"Siktir Emir."

Telefonumu uçak moduna alıp müzik açtım ve kendimi ağlamamak için zorladım.
-------
Bavulumu yerleştirmeyi bitirdiğimde aşağı inip mutfağa girdim. Telefonuma bakmayı akıl edince kapalı olduğunu gördüm.

O kadar da şarjı bitmesin diye uçak moduna alıp dinlemiştim şarkıları.

Hemen şarja takıp telefonumu açtım. Birden bire mesaj yağmuru tuttu telefonumu.

"Noluyor lan kim öldü?"

Resmen bitmiyordu. Kilidini açıp mesajlara girdim.

Emir: Ne demek 'Hoşçakal İstanbul'

E: Nereye?

E: Benim neden haberim yok?

E: Nerdesin?

E: Hasiktir iletilmiyor.

E: DUYGU NERDESİN?!

Bunun gibi mal mal mesajlar atmıştı. Bir cevabı hak etti sanırım.

D: Biraz yalnız kalmak ve kafamı dinlemek istedim sadece. Bunu engelleyemezsin.

Anında cevap geldi.

E: Ne demek yalnız kalmak kafa dinlemek?

D: Sen ne anladıysan o işte. Belki de geri dönmem. Bu seni hiç ilgilendirmez.

E: Ne saçmalıyorsun sen?

D: Şu an o kadar da eğlenceli gelmiyorum di mi?

D: Bir daha beni rahatsız etme.

E: Duygu hayır izin vermiyorum. Olmaz yapma bunu.

D: Siktir Emir.

Engelledim.

Boynumdaki kolyeyi çıkartıp lavaboya gittim ve klozetin içine atıp sifonu çektim.

"Neden benim duygularımla oynadın ki? Buna gerek var mıydı?"

Ağlamamam lazım.
Ağlamamam lazım.
Ağlamamam lazım.
Ağlamamam lazım.
Ah bu göz yaşı mı?
İş işten geçti.

***
Multi: Şerefsiz Emir. Ama çok tatlı Allahım ölcem 😍

Anonim | Ters Giden İlişki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin