Öncelikle bölüm bekleyen herkesten özür dileyerek başlamak istiyorum 😿 Telefonum bozuldu ve yeni telefona geçmek zorunda kaldım bu süre içinde watty şifremi unuttum geçen gün şifremi yazdığım kağıdı bulunca havalara uçtum! Umarım güzel bir bölüm olur...
İyi okumalar 🙋
---
Gözlerimi saçma sapan bir mutlulukla açmıştım. Bu günlerde içimde anlamlandıramadığım bir enerji vardı! Emirle bir haftadır sevgiliydik ama ben ağır tepkilere marus kalmamak için -ve kaltaqların düşmanı olmamak için- şimdilik ilişkimizi gizli tutmak istemiştim. Emir de ilk başta karşı çıksa da zamanı gelince açıklayacağını söylemişti.
Sabah kalktığım anda hemen elim kolyeme gidiyordu. Bunu boynuma taktığından beri hiç çıkartmamıştım. Tabi ki bir şey olmasın diye banyoya girerken çıkartıyordum!
Üstelik artık saçlarımı kısa kullanıyordum.
Yatağımdan kalkıp yüzümü yıkadım ve muhteşem dehşet-ül vahşet gizli bir görevi yerine getirdikten sonra -tabi ki çişimi yaptım- banyodan çıkıp mutfağa geçtim.
"Günaydın abilerin en yakışıklısı!"
"Günaydın bücürük. Hayırdır, pek bir mutlusun sabah sabah."
"Allah bozmasın abi mutsuz mu olayım?"
"Olma tabi ki," dedikten sonra telefonunu arka cebine attı. "Okulda bir şeyler ye, kahvaltı hazırlamadım."
"Tamamdır, sen de doyur karnını."
Öpücük atıp evden çıktı.
O sırada telefonuma bildirim gelmişti.
Yakışıklı BedBoyum💘: Yavrum gelmeyeceksin galiba okula??
Göz devirip cevap verdim.
Ben: Kaan daha dersin başlamasına kırk dakika var...
Yakışıklı BedBoyum💘: ANAAAA! Hain annem... Beni kandırdı! Neyse sen çabuk gel!!!!
Ben: Tamam geliyorum.
Aptal kendini böyle kaydetmişti.
Telefonumu tam cebime koyuyordum ki çalmaya başladı.
Sevgilim💞 arıyor...
Gülümseyip açtım.
"Günaydın," dedi neşeli bir sesle.
"Günaydın," dedim aynı neşeyle.
"Kahvaltı yaptın mı?"
"Hayır, okulda atıştırıcam bir şeyler."
"Dur dur sakin ol!" Saçma sapan bir hisle olduğum yerde durdum.
"Ne oldu?"
"Birkaç dakika sonra ordayım beraber kahvaltı yapıp geçeriz okula."
"Hay dana! Bir şey oldu sandım!" Oflayarak güldüm. "Giyinicem şimdi izniniz olursa."
"Tamam, hadi görüşürüz, öptüm," diyip kapadı.
Öküz mü tatlı mı karar vermiyordum. Tatlı öküz? Yo hayır!
Size bir güzel haber daha. Gizemle Ege şu an flört aşamasındalar diyebilirim.
Her şeyin bu kadar güzel gitmesi sizce de fazla garip değil mi?
|Kesit: Şom ağzıma sıçayım!|
Altıma dar kot pantolon ve üstüme beyaz bir tişört giydikten sonra bir rimel sürerek işimi tamamladım. Çantamı ve telefonumu aldıktan sonra evden çıktım.
Emir kapıda beni bekliyordu. Yanına gidip sarıldım. O da kollarını belime sararken dünyanın en mutlu insanıydım sanki.
Geri çekilip birbirimize gülümsedik.
"Yürüyelim ister misin?" dediğinde olur anlamında başımı salladım.
El ele kahvaltı yapacağımız yere doğru yürümeye başladık. Yol boyu şen şakrak konuşmalar yapmıştık. İçimdeki saçma sapan heyecanı bir türlü bastıramıyordum.
Bazen kendi kendime utanıp Emire bakamıyordum.
Bir kafeye oturup kahvaltı söyledik ve siparişler gelene kadar mal mal birbirimize bakmaya başladık.
"Emir neden mal gibi bakıyorsun?"
Güldü. "Dalmışım."
Kahvaltımızı yaparken hiç konuşmadık. Bir haftadır konuşmaya hatta göz göze gelmeye utanıyordum.
Saçma sapan sevgililik heyecanları işte.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra okula gittik. Kaan direk üstüme atlayacakken Emir onu tuttu.
"Höst lan napıyorsun andaval!"
"Yahu niye geç kaldın Duygucum ya?"
"Kahvaltı ettim Kaan. Açlıktan gebereyim mi? Hem kandırılan sensin, niye cezasını ben çekiyorum?"
"Ya sen benim best frendim değil misin? Kendine gel yahu!"
"Ben şimdi seni kendine getiricem Kaan," diyip Kaanı bıraktı Emir.
"Ya kanka çok acayip şeyler oldu!"
"Ne oldu?"
"Yahu ben aşık oldum!"
Gözlerimi pörtlettim. "Oha! Nasıl? Nerde? Ne zaman? Kime?!"
"Şştt sakin ol taramalı tüfeğim.."
"Kaan anlatsana!"
"Ya on birinci sınıfta bir kız var, aşık oldum resmen. Adı Hale."
"Hale mi? Allah seni ne yapmasın! Tanıyorum o kızı."
"Biliyorum tanıdığını. Bir planım var."
"Ne gibi?"
"Yeni hat aldım. Anonim olarak ona yazıcam." Emirle gözlerimiz buluştu. Gülümsedik. Sonra dürtülmemle yeniden Kaana döndüm.
"Benden ne istiyorsun bedboy Kaan?"
"Yakışıklı bedboyum diyeceksin!"
"Ya Kaan valla dalıcam artık sana!"
"Neyse neyse. Numarası var mı sende?"
"Ya kıza anonimden yazma kararı alıyorsun ama numarasını bulamadın mı?"
"Numarasını senden bulucam işte?"
Oflayıp rehperi açtım ve numarasını verdim. Kaan aniden dalağımı sökecek şekilde sarılıp beni havaya kaldırdı.
"Canım best frendim be!"
"Tamam lan bırak! Lan nefes alamıyorum Kaan!"
Emir direk bizi ayırıp sahiplenici bir şekilde sarıldı bana.
"Yavaş olsana lan, bir de gözümün önünde sevgilime sarılıyor hergele!"
Sevgilim mi dedi o?
Ama yerim ama ya!
---
Kısa olduğu için üzgünüm 😔 daha uzun bölümler de gelecek ✌🏻✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | Ters Giden İlişki
HumorE: Duygu sen olduğunu biliyorum, güzelim. İnkar etme. A: Aslında ben Kaanım. Duygunun bize attığı fotoğrafları kırpıp kırpıp sana attım. E: Mantıklı, ama yemezler. A: Ben aslında yoğum. *** D: Sen ne anladıysan o işte. Belki de geri dönmem. Bu se...