Öncelikle hikayeyi anlayabilmeniz adına, bilmeyenler için lucid rüya nedir onu açıklamak istiyorum.
Lucid Dream, uyku esnasında rüyada olduğunuzun farkında olmanıza denir. Ve eğer rüyada olduğunuzun farkındaysanız, beş duyu organlarınızı bilinçli olarak kullanabiliyorsanız artık rüyanızı da kontrol edebilirsiniz demektir. Böyle olası bir durumda rüyanızı istediğiniz gibi yönetebilirsiniz.
×××
Ders her zamanki sıradanlığıyla ve sıkıcılığıyla devam ederken, tek istediğim eve gidip uyumaktı. Çünkü ben sadece rüyalarında istediklerini yapabilen bir kızdım. Saat her zamanki gibi yavaşça akıyordu ve daha fazla tahammül edebileceğimi sanmıyordum. Sıkıntıdan patlamak üzere olduğum saniyelerde sınıf kapısı çalınınca, tüm dikkatimi oraya yönlerdirdim. Kapıdan içeriye girenlerle bayağı bir şaşırmıştım. Polislerin okulumuzda ne işleri vardı ki? Kaşlarım çatılırken polis memurlarından birinin beni işaret ederek konuşmasından tedirgin oldum. Farkında olmadan pis bir işe bulaşmış olamazdım değil mi? Hocamızın onayıyla az önce beni işaret eden polis yanıma geldi. "Hayal Durmaz?" deyip kaşlarını havaya kaldırdığında "Evet, benim." diyerek onayladım. "Bizimle emniyete kadar gelmeniz gerekiyor." Endişelenerek "Neden?" diye sordum. Öbür polis memuru "Emniyette öğrenirsin." dedi. Daha fazla soru sorma diyen bakışlarıyla çantamı alıp ayağa kalktım. Polis merkezine vardığımızda, ifademin alınacağını söylerek, beni sorgu odasına aldılar. Korkuyla beklerken içeriye beni işaret ederek konuşan polis girdi. Karşıma oturduğunda, elindeki dosyadan bir fotoğraf çıkardı ve önüme koydu. "Tanıyor musun?"
diye sorduğunda fotoğrafa baktım. İlk başta yabancı gelen kişi, birkaç saniyenin ardından zihnimi ele geçirdi. Bu nasıl mümkün olabilirdi? Rüyamda gördüğüm tanımadığım bir insan nasıl olur da şu an bu fotoğrafta olabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUCID
FantasyHayal'in sıradan yaşantısını bozan şey, bir gün öncesinden rüyasında gördüğü ve hiç tanımadığı bir genç erkeğin iki gündür kayıp olduğunu öğrenmesidir. Tuhaf olan ise kayıp gencimiz Hayal'i çok yakından tanıyordur ve bir şekilde olayların Hayal ile...