DUYURU

25 4 0
                                    

Selam canlarım! Hala orada olan var mı bilmiyorum ama neyse. Aradan neredeyse 2 koca yıl geçti. Hayatımda birçok değişiklik oldu. Bu kurguya -ve diğer kurgum olan Altıgen'e- başladığım zamanı hatırlıyorum da çok heyecanlıydım. Hala öyleyim aslında ama dediğim gibi hayatımda birtakım değişiklikler oldu. İyi anlamda mı kötü anlamda mı bilmiyorum. Bildiğim tek şey, değiştiğim... Bu süreçte yazma hevesim kırılmıştı. Yazmak benim için nefes almak gibi bir eylemken, boş bir işe dönmüştü. Psikolojik açıdan asla kendime olduğum dönemler değildi. Hala da kendimi topladığımı söyleyemem ama o günlere nazaran daha iyiyim ve yazmak için kendimi hazır hissediyorum.

Wattpad dışında yazdığım bir kurgum var. Onu tamamlamadan burada yayımlamayacağım. Bütün yaz ona ağırlık vermeyi düşünüyorum. Altıgen için bir şey diyemem ama Lucid'i bu süreçte düzenleyeceğim; çünkü iki yıl öncesinde hiçbir taslak oluşturmadan spontane bir şekilde yazdığım bu kurguda bazı zayıf noktalar var. Onları düzeltmem lazım diye düşünüyorum. Arada yeni bölüm eklemek de planlarımın arasında. Ayrıca şu an taslakta beklettiğim bir kurgu-gerçek karışımı hikayem de var. Bir texting desek daha doğru olur. Şu sıralar final haftam ve yoğun stres yaşıyorum. Kendimi rahatlatmak adına böyle bir yola başvurdum. Başımdan geçen konuşmaları yazıyorum. :) Eğlenceli olacağını düşünmüştüm ve yazarken cidden çok eğleniyorum. Finallerim ayın 21'inde bitecek ve bu textingin ilk bölümünü o zaman yayımlayacağım. Umarım sizler de benim gibi eğlenirsiniz. ;)

İnanıyorum ki bu yaz her şey çok güzel olacak. Sizleri tekrar yanımda görmeyi çok isterim! Bu mecrada yazmayı aşırı özledim. Sizleri çok seviyorum. Şimdilik hoşça kalın. İyi ki varsınız.

-Sizi çok özleyen kızınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LUCID Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin