Evet ilk önce size kendimi tanıtayım. Ben Kumsal. On yedi yaşındayım. Yarışmaya İzmir'den katılıyorum:) Bu arada bir biscolata erkeği arıyorum. Eğer bulursanız bana hemen haber verin. Tamam tamam şakayı geçtik.Size garip gelebilir ama ben biscolata erkeklerine aşık saf bir kızım. Şimdi biraz da arkadaşlarımdan bahsedeyim. Dört kişi takılan bir grubuz.Grubumuzun ismi çatlaklar.Grubumuzun benden sonraki üyeleri; ilk olarak Elif. O kıvırcık saçlı , kumral, kahverengi gözlü bir insancık ve tabii Mc kirpik. Ha bu arada en belirgin özelliği Christopher Velez'e aşık ve sinirlendiğinde etrafta çıvdıvıyovum diye dolanır.Şimdi grubumuzun psikopat ve bir kitap karakterine aşık olan çatlakgillerden familyasından Zehra'yı anlatayım. Dediğim gibi o bir psikopat ve kitap karakteri Anübis enişteciğimize aşık. Zehra kısa kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü. O da güzel bir insancıktır. Zehra gibi olun. Şimdi grubumuzun en atarlı giderli ve bir o kadar da yumuşak kalpli olan üyesine geçelim.O Beyza. Orta kahverengi saçlı, kahverengi gözlü ve esmer . O da Francisco'ya aşık. Neyse hepimizin tek ortak özelliği çatlak olmamız.Durun durun hepsini bu kadar uzun anlattım ama kendimi çok anlatmadım. Fiziksel görünüşümü biliyosunuz bunu geçelim. Ben biscolata erkeklerine , resim yapmaya,kumsala ,çikolataya ve peluş ayıcıklara hasta olan bir çatlağım.Ha vosvoslara olan ilgim de ayrıdır.Artık beni tanıyosunuz .
BU İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN KISAYDI AMA BU SEFERLİK BENİ AFFEDİN DİĞER BÖLÜMLER BÖYLE OLMAYACAK SÖZ VERİYORUM (BİSCOLATA ERKEKLERİ ÜSTÜNE) BU ARADA BU HİKAYENİN ÇOĞU GERÇEK BİR HİKAYEDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİSCOLATA
ChickLitBu sıradan bir bad boy hikayesi değil. Bu biscolata erkeklerine aşık saf bir kız ve masum bir çocuğun tatlı aşklarının hikayesi...