Evet Ateş'in odasına çağırıldım. Bu sefer gerçekten bir biyolojik işlevimi gerçekleştirdim. Kısacası tuvalette yapılan eylem. Ateş'in odasına gittim. Ateş telefonda Burak var dedi ve hoparlöre aldı. Sonra da Allah sabır versin kardeşim dedi ve telefonu kapattı. Nasıl bir abim var benim. Lanet olsun Dünya. Beni bu düşüncelerden kurtaran kişi Ateş'in sesi oldu. Tam odadan çıkacakken beni durdurdu ve kardeşimi üzme sakın dedi. İnanmıyorum bu nasıl bir abilik. Abi dediğin kızar ne bileyim çocuğu döver falan. Benimki ters versiyonu. Bunları düşünürken Ateş'in odasından çıkıp kendi odama gelmiştim bile. Burak'ın itirafının üzerinden iki gün geçti ve biz onunla bir kelime bile konuşmadık. Sebebini bilmiyorum. Şuan neyiz onu da bilmiyorum ama onu her gördüğümde yüzümde aptal bir tebessüm oluşuyor. Onu gördüğüm ilk günü hatırlıyorum. Nasıl da atladım üstüne. Ah çatlak Kumsal. Canım sıkıldı telefonuma bakmak istedim ve gördüğüm şey kabile dansımı yapmama sebep oldu. Biscolata kişisinden beş cevapsız arama. Kahretsin niye telefonumu sessize aldım. Neyse hemen onu aradım ve saniyesinde açtı.
-Burak hazırda mı bekliyordun. Hemen açtın.
-Yoo şey sen açmayınca ben merak ettim biraz.
-Hımm sen beni merak mı ettin?
-Evet hala yaşıyor musun diye düşündüm.
-Ne alaka ya?
-Ne bileyim bu aralar hiç saplaklık yapıp beni aramadın?
-Yani aramamı istiyorsun?
-Kumsal bak ne diyeceğim bugün bizim çıktığımız mekana gelmek ister misiniz?
-Olur geliriz.
-Tamam görüşürüz testere.
-Görüşürüz biscolata.
Telefonu kapattım çatlaklara mesaj attım ve gelmek istediklerini söylediler bir tek Beyza geç gelebilirim dedi çünkü benden daha saplak olduğunu düşündüğüm zeki arkadaşım Ozan'ı takip etmiş ve şuanda basketbol oynarken onu izliyormuş. Bu niye böyle oldu ya benim bildiğim her zaman vanilya falan kokuyorlardı Ozan leş gibi ter kokuyor diyor. Eh ne sandıysa artık. Off yeter nefes alamıyorum diyerek dolaptan geri çıktım. Evet yanlış okumadınız sıkıldığım zamanlar dolaba girerim , peluş ayıcığımı karşıma oturtup onunla konuşurum bana cevap vermediği için de onu yumruklar sonra da canını acıttığım için ondan özür dilerim. Ve daha neler neler. Evet fantezi dünyam rengarenk. Neyse düşünüyorum da fazla mı yüzsüzüm ya anında kabul ettim. Emaaannnn benlik değil öyle gurur yapmak falan. Neyse kızlarla 8'de buluşma kararı aldık saat şuan beş. Sekize kadar ne yapacağımı düşünerek geçirdiğim üç saatin sonunda saat 8 oldu ve gitme vakti geldi. Çatlaklar cafeye gitmişler bir tek ben eksiğim eeee ne demişler as solistler sonradan çıkar. Neyse hemen hazırlandım ve evden çıktım. Bir kız olmama rağmen 3 saat hazırlandıktan sonra makyaj yapmış maymunlara benzemem. Cafe çok yakın olduğu için yürüyerek gitme kararı almıştım ve şuanda çok pişmanım. Cafeye gidene kadar 5 kere bebeğim 3 kere de çok yaratıcı olan iltifatlar duymuştum. Hayır anlamıyorum ne zamandan beri çakmağa ateş deniyor ya da ateşin var mı diye soruluyor. Eğer anlamadıysanız hemen medeniyetten dersini almamış bir öküzle aramızda geçen diyaloğu anlatacağım.
-Ateşiniz var mı hanımefendi.
-Yok.
-Siz ateşlisiniz o yeter.
Bu ne demek şimdi ya tabii ben bu konuyu burada bırakır mıyım tabii ki bırakmadım imdat taciz ediyorlarr diye avazım çıktığı kadar bağırdım imdadıma koşan tontoş amcalar o öküzü döverken ise aradan sıvıştım. Teşekkürler beynim. Büyük uğraşlar sonucu cafeye gelmiştim. Burak beni gördüğü an direkt yanımıza gelip selam Kumsal dedi. Aramızda geçen ufak bir diyalogdan sonra Burak ve arkadaşlarının sahneye çıkma vakti geldi. Biz iyi şanslar derken Beyza bununla yetinmeyip Ozan'a sarıldı. Deli kız. Buraklar şarkı söylerken ne mi oldu? Ben ve Zehra saçma sapan dans ediyoruz, Beyza ağzı yarım metre açık Ozan'ı izliyor. Elif de Alp'e kaçamak bakışlar atıyor. Deli misiniz tabii ki bunu farkettim. Neyse Burak bir ara birine göz kırptı ve onun kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde o kişinin bir erkek olduğunu gördüğüm an Burak'ın biseksüel olma düşüncesine karşılık on dakika boyunca ağlamıştım. Tabii Burak arkadaşlarına söyledi ve kısa bir ara verdiler. Sonra yanıma geldi ve bana sarıldı. Ağlayan kızlara dayanamadığını söyledi bileğine sardığı bandanasını çıkarıp gözyaşlarımı sildi. Sonra niye ağladığımı sordu bende tabii ki cevap vermedim. O da bu konu sonra konuşulacak seni küçük testere dedi ve tekrar sahneye çıktılar. Ay yerim ben bu çocuğu saf ama romantik. Neyse biz böyle eğlenirken biri sahneye çıkıp Ozan'ı çekiştirmeye başladı. Ve bu kimdi bilin bakalım. Tabii ki Beyza'nın abisi. Sonra olaylar çok karıştı ve en son cafenin sahibi tatlı bir amca geldi ve Beyza'nın abisini kovdu. Bu sırada Beyza da muhafızlar atın bunu dışarı diye bağırıyordu biz olayı merakla izlerken. Bu olaydan sonra da Beyza'nın telefonu hiç susmadı. Abisinin Ozan'ın ebesine karşı olan fantazilerini sergilediği mesajları biz çatlaklar okuyorduk. Olaylar biter mi tabii ki hayır. Hepimiz dağılmadan önce Beyza hadi hep beraber fotoğraf çekilelim dedi ve fotoğraf sırasında Alp'in Elif'e kol atmasıyla olan oldu. Zehra o benim kızım diyerek Alp'in pantolonunu çekiştirdi ve zaten emanet duran pantolon daha fazla dayanamayıp Alp'in belinden aşağı doğru kendisini saldı ve gördüğümüz garfield desenli boxer garfieldi sevme konusunda yalnız olmadığımı kanıtladı. Sonra Burak da al işte 2. Kumsal dedi. Bu sırada Alp hemen üzerini topladı ve gitmeye hazırdık ta ki Mert yediği haşhaş yüzünden kafayı bulana kadar. Mert'in saçma hareketlerine hepimiz çok gülmüştük. Bir an masanın üstüne çıkıp twerk yapmaya başladı işin garibi ise bunu yaparken erik dalı söylemesi. Bitti mi derseniz tabii ki hayır. Burak,Ozan ve Alp onun koluna girip onu eve götürecekken Mert dışarıda gördüğü süs havuzunun içine atladı ve suyun içine daldı tam o sırada hepimiz kaçtık. Herkes evlerine dağıldı ve gecenin sonunda Mert'e ne olduğu hakkında aldığımız bir duyum Burak'tan geldi. Bana Mert'in tuhaf hareketlerine karşılık polislerin onu karakola getirdiklerini söyledi. Burak'ı da polisler aramış arkadaşınızi almak için karakola gelir misiniz diye. Artık göz kapaklarımla cebelleşiyordum ve kendimi tutamayıp uykuya dalmışım.
BU BÖLÜM DE BU KADARDI DEMEK İSTEMEZDİM AMA ÇOK YOĞUN BİR DÖNEMDEN GEÇİRİYORUM DİĞERKİ BÖLÜMLERDE KENDİMİ AFFETTİRECEĞİM SÖZ.
ÇATLAK SÖZÜ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİSCOLATA
ChickLitBu sıradan bir bad boy hikayesi değil. Bu biscolata erkeklerine aşık saf bir kız ve masum bir çocuğun tatlı aşklarının hikayesi...