PELUŞ AYICIKLAR AŞKINA

61 5 5
                                    

Peluş ayıcık aşkına! Olamaz. Ateş ve Burak arkadaş. Neyse bu düşüncelerin zihnimde daha fazla uçuşmasına izin vermeyerek onları katlettim ve bu arada okula gelmiştik. Okula girdiğimiz gibi Ateş'in sümüklü sevgilisi onun koluna girdi. Hiç sevmiyorum o kızı. Yanlış anlamayın görümcelik yapmıyorum. Kız gerçekten sümüklü. Ateş bir keresinde ondan ayrıldı diye salya sümük ağlamıştı. Neyse bırakın şu sümüklüyü. Okul binasına doğru yol alırken kantinci abimizle beraber otuz kişiye selam vermiş oldum. Sınıfa girdim ve çatlaklar toplanma yerimizde toplanmışlardı bile. Yine uzun bir süreden sonra ders bitti ve teneffüsteyiz. Yine her zamanki gibi Elif Chris için ölüp bitiyor , Beyza canım eniştem diye alttan alttan Chris'e yürüme numarası yapıp Elif'i kıskandırıyordu. Ben mi ben ise çok rahat bir şekilde oturmuş ve beni ısırmaya çalışan Zehrayı engellemeye çalışıyordum. Ahhhhhhhhhhhhhh. Ahhhhhhhhhhhhh. Çok acıyor lan yardım edin. Bacağım ahhhhhhhhhhh. Düşmüştüm ve arkadaşım dediğim camışlar bana kıkır kıkır gülüyorlardı. Noluyo lan ayı mı oynuyor yardım edin ahhhhhhhhhhhhhhhh. 

-Hakan yavaş ciğerini söktün. dedi Elif ve ben hala sıkışmış bir vaziyetteyim.

-Gülmeyin lan camışlar.Ahhhhhhhhhhhh.

En sonunda kendi çabalarımla kurtuldum. Neyse bu trajediyi daha fazla anlatmak istemediğim için burayı geçelim. Siz de unutun.' Yok öyle birşey çıkar onu aklından'. Bana iki asır gibi gelen bir süreden sonra okul bitti. Markete uğradım, biscolata aldım ve eve gidiyorum. Durun görüş açıma  farklı bir nesne girdi. Bu bir erkeğin göğüsüydü. Noluyoz lan diyerek kafamı çevirdiğimde onu gördüm. 

-Naber küçük sapık.

-Burak. Sen burada ne arıyorsun.

-Define Kumsal. Korsanların sakladığı defineyi arıyorum.

-Hahaha çok komik. Sen beni mi takip ediyorsun.

-Sayılır. Sana önemli bir haberim var.

-Neymiş o?

-Bak biliyorsun ki yılbaşı yaklaşıyor ve benim okulumda bir gece düzenleniyor. Ben de kendime bir partner arıyorum ve kimseyi bulamayınca aklıma sen geldin. 

-Olur da bu civarda oturduğumu nereden biliyorsun?

-Ateşle geçen gün şu parkta buluşup basket oynadık. Ateş de o arada evinin yerini söylemişti.

-Tamam tabii ki gelirim. Ne zaman?

-Yılbaşı günü.

-Çok mantıklı sonuçta yılbaşı partisi.

-Hem sapık hem salak. Neyse görüşürüz küçük saplak.

-Saplak ne ya?

-Sapık ve salak karışımı bir kelime. Neyse görüşürüz.

-Görüşürüz.

Yılbaşı gecesinin gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum.İki hafta sabret Kumsal. Yarın okulda bu olayı çatlaklara anlattım ve şimdiden kombinim hazır.

 Yarın okulda bu olayı çatlaklara anlattım ve şimdiden kombinim hazır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün Burak'ı gördüm ve Burakla bayağı konuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün Burak'ı gördüm ve Burakla bayağı konuştuk. Burak da bizimle yaşıt. Hatta bizim bir üst sokağımızda oturuyor ve konservatuar okuyormuş. Burak o kadar çok tatlı ki aynı bir peluş ayıcık gibi.

BURAK'TAN

Şu sıralar hayatımda çok değişik şeyler oluyor. Hayatıma giren şu çatlak kız Kumsal bizim Ateş'in kardeşiymiş. İnanmıyorum. İlk önce size kendimi tanıtayım. Ben Burak. İzmir'liyim. Konservatuar üçüncü sınıfım hatta geceleri bir mekana çıkıyorum. Neyse hayatım gayet normal ama ben değilim. Bir kere üç kırık arkadaşım var biri Alp. Alp gerçekten bir çılgın. Hayatta yapmayı en sevdiği şeyler absürt şeyler. Sırada Ozan o bir spor manyağı bizi ekip spor salonuna gidiyor ve hayvan gibi kasları var. Veee Mert. Mert en asabi ve atarlı üyemiz o hocaları bile tersler. Ben ise gayet normal biriyim işte. Sıradan hatta aşırı sıradan. Neyse konumuza geri dönelim şu hayatıma giren çatlak kız biraz güzel galiba yani sevecen ,neşeli ve eğlenceli bir kız. Onu bırakın da o üstüme atlaması neydi ya yemin ederim ufacık bir şey ama üstüme atladığı anda bana yüz kilo gibi geldi. Yılbaşı gecesinde yapılacak olan kutlamaya beraber gideceğiz. Yalnız galiba küçük bir yalan söyledim çünkü aslında gidecek çok kişi var ve ben onunla gitmek istedim sebebini bilmiyorum içimden böyle geldi. Kumsal ile tanışalı en fazla beş gün olmuştur ama sanki onu bayağıdır tanıyormuşum gibi geliyor. Bakın yanlış anlamayın ona aşık değilim yada onu sevmiyorum aslında seviyorum da gayet arkadaşça. Yani öyle ona karşı bir duygum yok.

 Yani öyle ona karşı bir duygum yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİSCOLATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin