5.Bölüm

20 9 9
                                    

Selam millet yeni bölümü yazması uzun sürdü.Bu yüzden geciktim.Neyse iyi okumalar....

***************************
Bölüm Şarkısı:Ne Farkeder?(Yüz yüze konuşuruz)

Oğuz Duman

Bir süre sonra Mira'ya baktığımda uyuduğunu gördüm.Zaten yorgundu.O yüzden başını alıp omzuma koydum.Azıcık kılmıldadıktan sonra koluma ellerini yerleştirip rahat bir pozisyon alıp uyumaya devam etti.Bir süre onu izleyip fırsattan istifade çikolata kokulu saçlarından derin bir nefes alıp başına öpücük kondurduktan sonra önüme döndüm ve filmi izlemeye başladım.

Film bittikten sonra herkes yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı .Mira hala uyuyordu.Benim anlam veremediğim de buydu ya zaten.O kadar çığlık attılar,hiç birini duymadı mı ya? Çünkü benim kulağımda büyük bir hasar vardı.Herkes çıktıktan sonra Mira'yı dürtüklemeye başladım.Ama tık yoktu.

"Mira...Miraa..."

Gerçi o kadar çığlıkta uyanmayan kız şimdi mi uyanacaktı.Yavaş yavaş kıpırdanmaya başlarken bir kez daha dürtükledim.

"Miraa hadi uyan..."

Sonunda gözlerini açıp beni gördüğünde gülümsedi.Sonra gözleri kapatıp açtı ve yeniden kapattıktan sonra elleri ile gözlerini ovuşturmaya başladı.
Bu haliyle çok tatlı olduğu aşikardı.

"Fim bitti mi ?"

"Evet.O kadar çok çığlık attılar ki senin hala nasıl uyanmadığını merak ediyorum."

"Uykum çok derindir.Kendimi hayattan soyutlarım.Yani diyeceğim o ki ölü gibi yatarım."

"Farkettim.Neyse hadi çıkalım.Diğerleri çıkmıştır heralde."

"Ben bir lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayım.Sende beni Starbucks'ta bekle istersen."

"Olur."

Birlikten çıkışa doğru ilerlerken Mira lavaboya yöneldi.Bende Starbucks'a gidip boş bir masa bulup oturdum.

Telefonumu çıkarıp Efe'ye çıkıp çıkmadıklarına dair mesaj attım.

Gönderilen:Dostum

Çıktıysanız biz Starbucks'tayız.Çıkmadıysanız çıkınca buraya gelin kardeşim.

Efe'ye mesaj attıktan sonra Mira'nın gelmesini bekledim.Biraz sonra Mira'da gelmişti zaten.

"Bir şey sipariş ettin mi ?"

"Hayır.Seni bekledim."

Yakınlardaki garsona siparişimizi verdikten sonra beklemeye başladık.

Biraz sonra siparişlerimiz geldi.Mira konuşmaya başlayınca ona baktım.

" Efe eniştemle ne zaman tanıştınız?"

"Yıllar önce."

" Anlatabilir misin?Merak ediyorum."

" Aslında bizim tanışmamız çok tuhaftı. Ablam evlenmeden önce Holding'de yöneticiydi ve eve gece geç gelmek zorunda kalmıştı bir akşam ve araba kullanmıyordu.Canı sıkkın olduğu için de eve yürüyerek gelmek istemiş.Durum böyle olunca sokakta yürürken üç tane alkollü ablama saldırmaya çalışmış.O gün de aynı sokaktan Efe geçiyormuş.Ablam beni aradığı için direk oraya gelmiştim.Orada da Efe'yi görünce ablama Efe saldırdı sandım.O yüzden Efe ile kavga etmiştik.Bir ay sonra Efe bizim holdinge geldi. Holdingler arası bazı anlaşmalar yapmak için. Ablam böyle olaylarda çok korkardı. Çünkü ablamın en yakın arkadaşı sokak ortasındaki tecavüze maruz kaldığı için depresyona girip intihar etmişti.O gün de alkollüler ona saldırınca tecavüz edeceklerini sanmış.Bu yüzden bir Psikolojik destek alması lazımdı olayı atlatması için. Kimse ev içinde bu olaydan bahsetmiyordu.O yüzden Efe'nin suçsuz olduğunu da bilmiyorduk. Ondan sonra Efe holdinge geldiği gün bize durumun gerçeğini açıkladı.O günden sonra ise çok sık görüşmeye başlamıştık öylece de çok iyi bir dost ve kardeş olduk."

AȘKTROLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin