Merhaba okuyucu sayısının artması için lütfen kitabı wattpad kullanan arkadaşlarınıza önerin.Ve lütfen vote verin...
Yeni bölümü hızlı yazmaya çalıştım.Beğenmediğiniz kısımlar olursa yoruma yazın lütfen...Bölüm Şarkısı:Korkuyorum(Toygar Işıklı )
***************************
Mira Urgaz
Dün gece Oğuz bizi bıraktıktan sonra ablamla dedikodu yapıp film izlemiştik.Sonra ikimizde bonyo yapmıştık.Ablam banyo yaptıktan sonra yorgun olduğunu söyleyip uyumuştu ben ise saçlarımı örüp ,yeni aldığım kitaplardan Hayatımı Değiştir' i okumaya başlamıştım.50-60 sayfa okuduktan sonra gözlerim yanmaya başladığı için uyumuştum.
Akşam yine şarkı söyleyeceğim için ve artık haftada bir gün bara gelebileceğimi söylemek bara gidecektim.Şimdi ise akşam bara giderken giyeceğim kıyafetlerimi hazırlıyordum.
Beyaz tek omzu açık salaş tişörtü ,siyah kısa kot ceketimi ve gri dar paça kot pantolonumu, bileğime kadar bantlı olan topuklu ayakkabılarım ve küçük siyah çantamla kombinlemiştim.
Üzerime beyaz yırtık pantolonumu ve hayki yeşili salaş tişörtümü giydikten sonra köşedeki lacivert supralarımı ayağıma geçirip aşağı indim.
Mutfaktan gelen kokular mutfağa yönelmemi sağlamıştı.Mutfakta kahvaltıyı hazırlayan bitanecik Gülşen Sultanı görünce çığlık atıp arkasından sarıldım.
"Korkuttun karamelim yavaş gelsene biraz.Kalpten gidecektim vallahi.Hem niye çığlık atıyorsun kınalı kuzum uyanmadı daha."
"Ama Sultanım sen beni özlemedin mi hiç gelir gelmez fırça atıyorsun.Hem bırak uyansın oda kış uykusuna yattı sanki."
"Öyle deme kızım o senin ablan."
"Aman boşver Sultanım.İzin gününde ne yaptın anlat bakalım."
"Derin hamile olduğu için onun yanındaydım karamelim."
"Hmm.Derin ablam nasıl? "
"Iyi.Arada sırada gelen sancıları doğum yaklaştığı için daha şiddetli oluyor."
"Aman Sultanım onun sancısı bile tatlı."
"Evet bir görsen duramıyor yerinde.Bebek odasına falan baştan aşağı yeniden düzenledi."
"Ne güzel!"
"Sultanım hoşgeldin."
Ablamın kış uykusunda uyanmış olduğunu kanıtlayan sesi ile ona döndüm.Yüksek bel dizlerinin iki parmak altında biten nar çiçeği rengindeki eteği ve beyaz şifon gömleği ile güzel görünüyordu.
Saçlarını bir yanında toplayıp diger tarafa uzun küpelerinden birini takmış ve tırnaklarına siyah oje sürmüştü.Ben ise hala soyulmuş kırmızı ojelerimle duruyordum.
"Nasılsın Gülşen Sultan."
"İyiyim kınalı kuzum.Sen nasılsın? Efe oğlum nasıl? "
"İyiyim Gülşen Sultan,Efe de iyi."
"Aranız nasıl mutlu musun?"
"Mutluyum be Sultanım.Canım sıkılmasın ,üzülmeyeyim diye her şeyi yapıyor."
"Allah mutluluğunuzu eksik etmesin inşallah."
"Amin Sultanım amin."
"Neyse hadi kahvaltımızı yapalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AȘKTROLOJİ
Short StorySeni Kendime Sakladım serisi ilk kitabıdır. *** Hayatta beklenmedik anda olan mucizeleri ve kötü olaylara sebep olan kaderin konusuydu... *** Yalnızlığın etkisi altında Sessizli...