New Day

141 31 2
                                    

Jin melangkah masuk ke dalam bilik kuliahnya sejurus tiba di kampus. Dia masih belum berkesempatan utk bertemu buah hatinya. Waktu rehat sahaja peluangnya untuk bertemu Jisoo Kim, pujaan hatinya.

S

K

I

P

Deringan loceng menandakan waktu rehat telah bermula. Jisoo mengemas buku-buku serta alat tulisnya. Meja Jennie menjadi hala tujunya.

"Jen, jom rehat sama-sama" ajak Jisoo. Jennie, Rose dan Lisa memandang sinis ke arahnya.

"Kami ni dah cukup standard ke nak rehat dengan kau? Tak pasal-pasal, kau pula yang malu" perli Rose.

"Girls, takkanlah sebab lelaki tu kita nak putus kawan? Aku ikhlas kawan dengan korang. Aku bukan apa. Aku nak lelaki yang terbaik. Yang boleh bahagiakan aku" keluh Jisoo. Kebenciannya terhadap Jin semakin meluap. Namun, dia perlu mengawalnya. Dia perlu dapatkan semula rakan-rakannya.

"Come on, girls. Kita dah berkawan lama. Manusia mana yang sempurna, tak pernah buat salah?" pujuk Lisa.

"Yalah, yalah. Kitorang buat semua ni sebab kita dah kawan lama. So, let's be friend again?" Jennie menghulurkan tangan. Hulurannya tidak disambut malahan Jisoo memeluknya erat.

"Terima kasih, girls. Aku sayang korang"

"Jin, aku akan benci kau lebih dari dulu. Aku akan seksa hati dan perasaan kau"






























Satu kesalahan sebesar zarah mampu dilihat dari seberang laut. Kebaikan sebesar Bumi sekali pun, belum tentu ada yang nampak.

The Regret of Heartless 무정한 후회 💜KSJ X KJS 💜 •ft. Blackpink•✔️Where stories live. Discover now