Hi readers!!saya nak berkawan.tu pasal saya banyak tanya soalan.hihi.siapa yg tak dapat nak beli wannaone official lightstick.tolong sesiapa belanjakan.😂😂.gurau.sorry.sambung
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Selepas daniel dan minhye.dalam bilik latihan senyap.tiada siapa yg mula bercakap.jihyun yg mulakan.
Jihyun:nak tanya kenapa daniel nak ajak kitaorang sedangkan dia gi date dgn minhye?
Seongwoo:daniel ckp yg korang ni wannable.
Soohae:haah.
Yena pov
Yena tgh syok pandang jihoon dari jauh tidak perasan yg jihoon ada di sebelahnya.jihoon perasan yg yena tgk sahaja dia dari mula lagi.jihoon pun mahu rapat dgn yena.
Jihoon:hoii.tgk sapa tu?
Yena:alah unnie jangan kacau yena.tgh syok pandang jodoh ni.
Jihoon:ouhh.untungnya lelaki tu dapat yena.
Jihoon terus pegang tangan yena.yena terkejut.
Yena:lepaskan lah tangan saya jihoon.
Jihoon:ye lah.kantoi awak suka saya.
Yena:mana ada.
Muka yena sudah berubah merah.malu sangat.
Jihoon:takpe awak cute bila blush.
Yena:jihoon jangan lah buat saya lagi malu.
Jihoon:sorry".
Jihoon dan yena sweet di situ.
Soohae pov
Soohae dari tadi tidak menganjak dari tempatnya masih duduk di sebelah youngmin.tiba" ada satu botol di hadapan muka soohae.tahu" je aku tgh dahaga sekarang kata soohae dalam hati.
Soohae:thank you.guanlin
Guanlin:sama".soohae kenapa awak tak ckp langsung.
Soohae:saya takut saya over active nanti.takut korang marah.
Guanlin:rileks lah.kitaorang tak makan org kitaorang makan makanan yg sedap.
Soohae:haha.okok.cute nya.
Guanlin:thank you.awak lagi cute.*cuit hidung soohae*
Muka soohae pun bertukar jadi merah.sweetnya.
Youngmin pov.
Youngmin perasan yg soohae takde sebelahnya.mulalah youngmin berdebar-debar.
Tiba"jisoo buat hal.dia kenakan youngmin.
Jisoo:unnie kenapa senyap je.bukan selalunya unnie hyper.haha
Youngmin:kau selalu cari pasal aku.
Mula lah pergaduhan mereka.dah lah gaduh depan jinyoung,daehwi,seongwoo dan sungwoon.buat malu je.
Seongwoo:bestnya dapat tgk drama free kat sini?cerita apa?
Daehwi:entahlah hyung.
Jisoo:korang buat apa kat sini?.
Sungwoon:kitaorang nak berkenalan dgn kakak kau tapi korang gaduh pulak.
Youngmin:sorry".jisoo tak pernah tak gaduh dgn aku.
Semua mengangguk faham.
Jisoo:unnie suka jinyoung kan.kantoi lah.dari tadi pandang muka jinyoung.
Youngmin:ishh takyah lah bagitahu semua org.
Jinyoung senyum sahaja tgk pergaduhan.seperti biasa tak habis lagi gaduh.
Aerim,jihyun dan inhyun borak dgn minhyun,woojin,jaehwan dan jisung.jihyun gelak sampai kat angkasa boleh dgr aku rasa.sama je dgn jaehwan.sesuai sangat.
Ok kita sambung dgn daniel dan minhye.
Minhye pov
Daniel dan minhye mahu pergi ke cafe dan beli makanan untuk member lain.minhye rasa takut mahu keluar kerana takut sasaeng fans akan cederakan.Daniel pegang tangan minhye untuk tenangkan dia.mereka masuk saje ke cafe.banyak org menyerbu daniel dan minhye.ada yg ambik gambar,menanya soalan dan banyak lagi.
Daniel berusaha sedaya upaya untuk menjaga minhye dari kena dgn fans.
Selepas beli air dan makanan,minhye dan daniel mahu balik ke company tapi minhye tidak tahan untuk menangis.daniel perasan yg minhye menangis terus pegang tangan minhye dan lapkan air mata minhye.
Daniel:chagi ,kenapa ni?
Minhye:minhye tak sanggup meneruskan percintaan ni.
Daniel:chagi ,jangan lah give up.awak kan kuat.bertahan sikit je lagi.satu hari saya akan buat sesuatu.
Minhye:daniel nak buat apa?
Daniel:rahsia!jangan menangis dah*lap air mata minhye.
Minhye dan daniel sampai di company.semua org lompat macam omma dan appa baru balik dari kerja bagi hadiah kepada anak".
Selepas habis je makan.petang sudah menjelang,mereka pun pulang.semua gembira pada hari ini....
Bersambung.....
Yeay dah part 5.saya akan update secepat mungkin.bye.jangan lupa vote dan comment😊😊.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...