Hi readers!!🤗
Kita bertemu lagi.mari kita sambung.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Lagi dua minggu minhye akan pergi ke china.setiap hari daniel akan kacau minhye.daniel takkan berhenti sehingga minhye dengarkan.taehyung dan minhye semakin rapat.
Hari ini minhye pergi ke shopping mall untuk beli barang dapur ditemani oleh yena dan inhyun.minhye,yena dan inhyun bayar barang dibeli di kaunter.tiba" mereka teserempak dgn puan kang.minhye rasa gementar.
Puan kang:minhye boleh saya mahu bercakap dgn awak private.hal penting.
Minhye:boleh je.
Puan kang:mari kita pergi ke cafe itu.*menunjuk starbucks berdekatan daripada minhye berada*
Minhye mengikut sahaja sehingga ke cafe.
Di starbucks,
Puan kang senyum sahaja pada minhye.senyuman itu membuat minhye takut. Inhyun dan yena duduk dua meja silang dari meja minhye berada.Minhye mengorder hot chocolate.puan kang mengorder latte.minhye memulakan pembicaraan itu.
Minhye:kenapa ahjussi nak jumpa saya?
Puan kang:saya nak ckp tentang keluarga saya.
Minhye:apa yg kena mengena dgn saya.
Puan kang:saya tahu minhye ada niat jahat untuk mecuri harta keluarga saya.
Minhye:mana ada.saya takde niat.
Puan kang:semenjak minhye kerja di syarikat suami saya.banyak perubahan pada suami saya.dia sudah pandai lawan ckp saya
Minhye:tuan kang ada hak untuk tinggikan suara kepada puan.
Puan kang:kamu jangan nak acah baik depan saya lah.
Ada seorang perempuan yg tinggi dan cantik yg memakai dress atas parasa lutut berwarna merah datang pada puan kang.
Puan kang:ehh sojung datang pun ingat tak datang tadi.
Sojung:haha.untuk aunty saya akan datang.ni siapa aunty.
Puan kang:ini minhye.ini lah yg mahu rembat daniel daripada sojung.
Sojung:heii perempuan kau tak berhak lah dapat daniel.daniel tak suka perempuan yg selekeh ni.
Minhye:jaga mulut tu.walaupun aku selekeh daniel suka akan keikhlasan cintakan dia bukan macam awak.
Sojung:aunty tengok tu dia perli sojung.
Puan kang:minhye jaga adab sikit.lagipun sojung dah mengandung anak kepada daniel.
Minhye:menipu lah.takkan cepat sangat.
Sojung:betul lah.daniel kita bertangungjawab dgn baby ni.
Puan kang:lebih baik minhye just tinggalkan daniel dan mula hidup baru.
Minhye:tu semua tipu.saya takkan tinggalkan daniel.*menangis*
Puan kang:kalau awak tak nak tinggalkan daniel.saya akan buat sesuatu pada org yg awak sayang.
Minhye:jangan lah ahjussi.
Puan kang:sojung jom teman aunty gi shopping.biar je perempuan mata duitan ni.
Sojung:ok aunty.bye minhye.haha.
Puan kang dan sojung pun blah dari situ.
Minhye masih menangis teresak-esak.inhyun dan yena menenangkan minhye supaya kuat. Inhyun dan yena bawa minhye balik ke rumah.Wannaone pov
Daniel tidak fokus setiap hari.wannaone rasa kasihan kepada daniel.wannaone ada fan meet di anyang-si.semua fans daniel kasihan kepada daniel.walaupun mereka tidak setuju daniel dgn minhye.mereka faham yg daniel cintakan minhye.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...