Hi readers!
Sorry lambat update.ada hal.tak nak membuang masa.mari kita sambung.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Minhye tgh fokus membuat kerjanya. Ada satu mesej dihantar oleh nombor yg tidak kenali.minhye menengok message itu dan terdapat gambar daniel berpeluk dgn seorang perempuan.minhye tidak mahu berfikir nagatif.dia fikir itu cuma fans atau ahli keluarga.
Tiba" semasa minhye mahu pulang.semua reporter dari mana entah serbu minhye.minhye tiada bodyguard lagi kerana minhye rimas ada bodyguard.
Reporter 1 :cik minhye betul ke daniel curang dgn awak?
Minhye:curang ? Tak mungkin daniel akan curang.
Reporter 2 :ada seorang fans menghantar gambar daniel bercium dgn seorang perempuan di sns.
Minhye tidak percaya apa yg diperkatakan oleh reporter itu dan terus lari dari reporter itu dan pergi dari situ.
Wannaone pov
Semua member wannaone tgh menunggu kepulangan daniel.daniel tidak muncul dari petang sampai sekarang.wannaone cuba call minhye untuk mengetahui tentang daniel tapi tidak diangkat.
Tiba" pintu utama dibuka.daniel sedang berjalan tidak lurus jatuh di sofa.semua wannaone member mengangkat daniel ke dalam bilik.wannaone megesyaki daniel mabuk.daniel balik tanpa baju cuma seluar sahaja.
Jisung:daniel kenapa kau minum arak ni?
Seongwoo:daniel mana baju kau.
Daniel:biarlah daniel nak buat apa".daniel dah besar.
Minhyun:daniel kau pergi mana selepas minum arak ni.sampai baju pun hilang.
Daniel:aku jumpa seorang perempuan cantik kat situ.perempuan tu yg ambik baju daniel.
Sungwoon:aduh masuknya kau terlajur lah ni.
Daniel:yelah kot.
Guanlin:hyung,linlin tak sangka hyung akan macam ni.walaupun hyung dah matang tapi jangan lah sampai terlajur.
Daehwi:macam mana dgn minhye.kau tak kesian.
Daniel:minhye tu lantak dia lah.aku tak kisah dah.
Jihoon:*tampar muka daniel*hyung perasan tak apa yg hyung ckp.
Daniel:apa" yg aku ckp ni.mana baju aku.
Jaehwan:kau mabuk tadi.kau terlajur dgn seorang perempuan.
Daniel:aduh kenapa lah aku minum*tamlar diri sendiri*
Jinyoung:hyung,dah viral yg hyung curang dgn minhye.
Daniel:aduh apa yg aku dah buat ni.
Jisung:rehat dulu.esok kita cari minhye.sekarang pun dah malam.
Daniel dgr ayat jisung dan terus tidur.
Author:sorry fans daniel.saya buat daniel macam ni.mianhae.ni je idea yg saya boleh pikir.
Minhye pov
Minhye mahu pulang tapi keretanya sudah kehabisan minyak.masa itu pulak sedang hujan.minhye duduk di perhentian bas.minhye mahu tenangkan fikiran tetapi gambar daniel tadi masih ada dalam fikirannya.minhye menitiskan air mata.
Minhye tidak henti" menangis.tiba" ada seorang namja beri tisu kepada minhye.minhye mengambilnya dan lap air matanya.minhye memandang lelaki itu.minhye terkejut menengok wajah namja itu.namja itu ialah taehyung bts.
Taehyung:kenapa awak pandang saya macamtu.ada apa"ke ke kat muka saya.*pegang mukanya*
Minhye:takde lah.cuma saya terkejut kerana awak ialah v bts.
Taehyung:ouhh.ingatkan apa.lagipun mianhae sebab daniel tu.
Minhye:awak pun sudah tahu.
Taehyung:benda sedang viral confirm lah saya tahu.
Minhye:hmm...
Taehyung:nama awak apa?
Minhye:nama saya minhye.
Taehyung:cantik nama macam orangnya.
Minhye:kenapa awak ada kat sini?
Taehyung:ouhh saya bosan duduk di dorm .saya nak ambik angin tiba" nampak awak.
Sedang taehyung dan minhye berborak.ada seseorang tersenyum sinis di belakang satu pokok besar berdekatan di situ.
???:sabar kau minhye.aku akan balas dendam.
Taehyung:minhye,jom saya hantar awak ke rumah.
Minhye:takpe lah.susahkan awak jer.
Taehyung:alah lagipun sekarang tgh malam tak baik tinggalkan awak sorang".
Minhye:ok.jom
Taehyung menghantar minhye sampai kerumah.kereta tu esok mechanic akan ambik.lagipun inhyun dan yena tiada di rumah sebab mereka ada program di luar negara.
Di hadapan rumah minhye,
Minhye:thank you v hantar saya sampai balik.susahkan jer
Taehyung:sama".alah hantar awak je.
Minhye:kalau takde apa" saya masuk dulu.
Taehyung:jap.boleh saya mintak no telefon awak.
Minhye:boleh je.nah.
Taehyung:ok bye.thank you.good night minhye*senyum*
Minhye:bye.
Bersambung....
Habis dah part 6.sorry lambat publish.cerita ni macam mengarut sikit.hihi.mianhae.kalau ada typo tolong comment.ok bye.jangan lupa vote dan comment.😊😊🤗.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...