Hi readers!!
Saya akan buat special part disebabkan last part saya tak best.saya akan buat special.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Minhye mengejut anak lelakinyanya yg bernama kang woojin(kalau readers tahu sapa woojin ni pergi tgk produce 101) berumur 6 tahun.minhye tgh mengandung 2 bulan untuk anak keduannya
Minhye:woojin bangun sekarang*lembut*
Woojin:lagi lima minit omma.
Minhye:jangan nak mengada bangun sekarang.
Woojin:ye lah.woojin bangun
Woojin terus ambik tuala dan mandi.dia taknak minhye mandikan katanya dah besar.
Minhye menyiapkan baju anaknya dia atas katil woojin.minhye sudah menyiapkan sarapan dan baju untuk daniel dan anaknya.sekarang ni minhye mahu mengejutkan daniel.
Minhye:oppa,bangun lah.dah pagi ni.
Daniel:lagi 5 minit sayang.
Minhye:anak dan ayah sama je.
Daniel:mestilah.
Minhye:sempat lagi dia jawab.cepatlah oppa.kang lambat nanti.
Daniel:ye lah".
Minhye:bangun pun ingat dah melekat je dgn tilam tu.
Daniel:hihi.*menari lagu twice signal*
Minhye:takyah nak buat comel lah.pergi mandi.
Daniel mengambil tuala dan terus membersihkan dirinya.
Minhye mengemas biliknya sikit.tiba" ada seseorang memeluknya mestilah daniel.
Minhye:oppa lepaskan.tak selesa lah.
Daniel:sorry".nak pegang baby kita tadi.
Minhye:ok.cepat pakai baju lepastu turun.saya nak gi tgk woojin tu.
Daniel:ok.
Minhye membawa woojin turun.woojin terus peluk daniel.bertuah punya anak getus hati minhye.minhye meletakkan roti telur pada pinggan daniel dan woojin.
Jisoo pov
Jisoo terbangun kerana anaknya yg melompat atasnya dan jaehwan.
Jisoo:jiwon jangan lah lompat.
Jiwon:kalau appa dan omma tak bangun jiwon takkan berhenti.
Jaehwan bangun dan terus mengeletek perut jiwon.
Jisoo:jiwon jom mandi sekali biar appa sorang".
Jaehwan:nak mandi sama".
Jisoo:takde maknanya.jom jiwon.
Jisoo sudah menyiapkan sarapan untuk suaminya dan anaknya.mereka pun turun.
Jisoo menuangkan air jus oren dan memberikan nasi goreng kepada jaehwan dan sup untuk jiwon.Soohae pov
Soohae sudah menyiapkan sarapan dan mengosok baju.soohae mengejutkan seonho dan seonhun.nasib baik lah seonho dan seonhun ni senang bangun.bukan macam appanya.
Seonho dan seonhun mengambil tuala dan terus ke bilik air.soohae pergi ke biliknya untuk mengejut guanlin.
Soohae:awak bangun lah.anak" kita dah bangun.cuba lah tunjuk kebaikan awak.
Guanlin:alah chagi lagi 5 minit lah.penat sangat.
Soohae:penat apanya semalam bukan awak main game je ke?
Guanlin:penat lah tu.
Soohae:bangun sebelum saya buang xbox awak tu.
Guanlin:ok saya bangun.chagi ni pagi" dah marah.
Soohae:mestilah pergi mandi.nanti awak bawak turun seonho ok.
Guanlin:ok chagiya.
Soohae turun dan nampak seonhun tgh tgk tv.dah besar seonhun ni bukak tv sendiri.
Soohae memanggil seonhun untuk makan.seonhun pun datang ke meja makan.masa itu jugak guanlin dan seonho turun.Mereka pun makan dgn mesra.
Youngmin pov
Youngmin baru bertunang lagi dua bulan dia akan nikah.youngmin setiap hari message jinyoung.sweet sangat.
Jinyoung💕
Jinyoung:hai youngie
Youngmin:hai baejin
Jinyoung:youngie jom pergi date.dah seminggu saya tak jumpa awak.
Youngmin:bila?
Jinyoung:sekarang pun boleh.
Youngmin:awal lagi lah baejin.nampak sangat awak rindu saya.
Jinyoung:mestilah saya rindu awak.awak kan wife-to-be saya .
Youngmin:yelah.pukul 2 kita keluar lah.ok
Jinyoung:ok.gerak dulu.bye.❤ u
Youngmin:love you too.
Haerin pov
Haerin dan kai pergi honeymoon.haerin dan kai baru kahwin sebulan lepas.walaupun haerin dan kai bercinta dulu.daniel dan minhye juga yg kahwin dulu.
Haerin:oppa.
Kai:ya chagi.
Haerin:akhirnya kita sudah kahwin.
Kai:tulah dulu kita kena keluar je mesti ada fans kejar.sekarang takde dah cuma kena kejar hati haerin je.
Haerin:alah oppa ni romantik lah pulak.
Kai:mestilah.untuk isteri kesayangan je.
Haerin:oppa nak makan ais krim.
Kai:ok.jom
Author :Alahai sweetnya jongrin ship
Haerin:jangan nak curi.tu aku punya.
Author:kalau nak jugak.
Haerin:kau pergi je lah dgn wonwoo tu.
Author:ok.selamat honeymoon.
Kai:thank you".*kiss haerin*
Author:aduh mana lah wonwoo ni nak kiss jugak.😂😂
Saya nak malas nak sambung lah....
Semua sudah bertemu dgn jodoh.readers bila jodoh anda nak datang haha.
Sorry kalau pendek.saya nak cepat habiskan cerita ni.thank you for your supporter from readers.terima kasih sangat".harap cerita saya seterusnya readers akan baca.kami akan bertemu lagi.bye.i will miss you😭😭❤❤
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...