Hi readers!!
Sedih bila kim jonghyun shinee sudah tiada.rest in peace jonghyun.mari sambung.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Minhye akan bertolak ke china.semua kawan minhye akan hantar minhye ke incheon airport.wannaone pun ikut sekali.
Minhye memeluk daniel untuk kali terakhir untuk melepaskan minhye ke china.minhye pun naik kapal terbang itu dan berlepas.
Tiba" ada seseorang call sojung.
???:sojung minhye sudah berlepas ke china.
Sojung:bagus sekarang awak kena rapat dgn diorang.dapat semua maklumat yg patut.
???:ok je.
Sojung:bagus nanti saya bagi duit kepada awak.
Jisoo:jieun jom teman kitaorang gi minum kat cafe.
Jieun:ouhh boleh je.
Jisoo dan jieun pergi ke cafe itu.wannaone ada di situ.
Author:jieun ialah lily tukar nama.
Kawan minhye semua perlu pergi ke hospital untuk jaga haerin.
Semua sudah order air.jieun duduk di sebelah jisoo.jieun menanya sesuatu kepada jisoo.
Jieun:jisoo nak tanya sikit boleh?
Jisoo:tanya apa?
Jieun:daniel suka perempuan jenis macam mana?
Jisoo:asal kau tanya macamtu.
Jieun:saje.
Jisoo:dia suka org yg baik dan ikhlas mencintainya.
Jieun:ouhh tu je ke?
Jisoo:haah.
Jieun:ouhhok
Wannaone berborak dgn jisoo dan jieun.wannaone pun balik ke dorm mereka kecuali jinyoung.jinyoung mahu jumpa youngmin.
Youngmin keluar dari wad haerin untuk membeli barang.youngmin meminta pertolongan jinyoung.youngmin tgh jalan dan nampak jinyoung di grocery semberang.youngmin hampir kena langgar tapi jinyoung tolak youngmin.
Jinyoung kena langgar oleh kereta itu.youngmin terus lari kepada jinyoung.
Youngmin:jinyoung!!jangan pergi.tolong kawan saya kena langgar.
Ada seorang lelaki menolong youngmin mengangkat jinyoung ke hospital.youngmin beritahu berita ini kepada wannaone dan kawannya.
Wannaone terus meluru ke hospital.
Daehwi:youngmin kenapa jadi macam ni?
Youngmin:jinyoung nak selamatkan youngmin.
Soohae:takpe".harap jinyoung ok.
Doktor pun keluar dari wad.doktor menanya kepada kami.
Doktor:adakah kamu semua kawan jinyoung.
Jisung:ya kami ialah kawan jinyoung.
Sungwoon:kenapa dgn jinyoung?
Doktor:jinyoung sudah hilang ingatan.dia akan guna masa yg lama untuk ingatkan semua.dia cuma ingat yg dia ada dalam produce 101.selepas itu dia tak ingat langsung.
Youngmin:boleh kami jumpa dia?*menangis*
Doktor:ya boleh.
Semua masuk ke bilik itu dan jinyoung tgh menonton tv di hadapannya.jinyoung pun memaling kepada mereka.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...