Hi readers!!
Saya kembali.walaupun jonghyun dah pergi saya perlu teruskan hidup.cehh.ok sambungan.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Jieun pov
Jieun call seseorang yg dikenali di china untuk menyiasat tentang minhye.
Jieun:hi luhan.kau free tak semenjak ni?
Luhan:boleh lah.asal?
Jieun:kau boleh tolong tak?
Luhan:tolong apa?
Jieun:kau pergi ke jh company.kau goda boss kat sana tu.
Luhan:ada boss baru ke aku ingat encik hanbin.
Jieun:kau gila aku nak suruh kau gay.eee.dah lah buat je.kau rapat dgn dia.ajak geng kau ok .
Luhan:ok je.tapi payment mesti kena ada.
Jieun:ye nanti aku bank in kan.
Luhan:ok caw dulu.
Jieun:ye lah.
Jieun mematikan telefon itu dan nampak jisoo dan soohae di belakangnya membuat muka tak puas hati.
Jisoo memanggil polis dan menangkap jieun.jieun cuba nak lepaskan diri tapi tidak boleh.soohae terus call aerim untuk memberitahu tentangnya.
Soohae:aerim unnie jieun sudah kena tangkap.dan kami dah tahu siapa yg akan kacau minhye di china.
Aerim:bagus.siapa orgnya?
Soohae:luhan.
Aerim:kau call geng kita kat china tu.diorang kan tgh cari kerja.
Soohae:ouh baru ingat aku ada geng kat sana.hihi ok aku call diorang sekarang.
Soohae mendial nombor dan call gengnya.
Soohae:jun lama tak ckp dgn kau?
Jun:memang lupa kawan.apa kau nak?
Soohae:kau tolong minhye kat china.
Jun:kenapa?
Soohae:kau kenal luhan tak?
Jun:kenal sangat.kenapa?dia nak buat sesuatu kat minhye ke?
Soohae:ye lah takkan org lain pulak.
Jun:ok je .apa yg kau nak aku buat?
Soohae:kau ajaklah geng kau tu dan soochun sekali untuk selalu memantau minhye.boleh tak?
Jun:boleh".
Soohae:tak nak payment ke?
Jun:tak payah.kitaorang ni bukan mata duitan .
Soohae:ok bagus aku caw dulu ya.
Jun:ok bye.
Soohae mematikan telefon dan balik ke rumah.jisoo ada kerja dgn wannaone.
Youngmin pov
Youngmin dan jihyun penat mengikut sojung ni.tiba"youngmin tertidur.bila youngmin bangun sahaja dia nampak jihyun takde.youngmin risau akan jihyun.youngmin tunggu dalam 10 minit tiada kelibatnya.
Youngmin drive kereta sampai di balai polis.youngmin tidak duduk senang berfikir tentang jihyun.
Sojung pov
Sojung rasa gembira dapat menangkap jihyun.sojung memaksa jihyun untuk memberitahu semua plan dan maklumat daniel.
Sojung:kau bagitahu aku sekarang.apa yg korang nak buat?
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...