Hi readers!!
Saya akan update hari ini.harap readers suka.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Pada hari ini,minhye sudah boleh balik ke korea.bts dan svt dah balik awal.soochun mengikut minhye balik kerana soochun mahu merasai duduk di korea.minhye bersuyukur ada soochun.kalau takde lonely lah minhye.
Minhye dan soochun naik ke kapal terbang.minhye duduk di tepi tingkap sebelahnya pula soochun.soochun tak habis" bercakap tentang namja yg duduk sebelahnya.
Minhye:soochun,aku tahulah namja sebelah kau tu hensem.takyah lah bagitahu banyak kali.*berbisik supaya namja tu tidak dengar*
Soochun:alah kau borak lah dgn dia.aku mana tahu ckp bahasa korea.plsss
Minhye:hmm...ye lah.
Minhye pun mengalih pandangan kepada namja.soochun tergedik" ckp cepat lah tegur dia.bersabar je lah dgn kawan itu.
Minhye:hi ! Nama saya minhye.ni sebelah saya soochun.nama awak apa?
???:hi ! Nama saya minho.
Minhye:awak org korea kan?
Minho:haah.saya org korea.
Minhye:awak buat dekat china?
Minho:ouhh saya ada kerja kat sini.jap awak bukan minhye gf daniel.
Minhye:haah.awak kenal saya.
Minho:awak popular lah sekarang sebab gf daniel.
Minhye:ouhh ye ke.
Soochun blur tgk minhye dan minho berborak.minhye perasan tentang itu.dia buat plan jahat.
Minhye:minho,soochun ni sukakan awak.
Minho:ouhh ye ke.patut lah tadi dia malu tapi cute.
Minhye:pergi lah borak dgn dia.saya nak tidur ngantuk.
Minho:ouhh ok.
Minhye pun pandang soochun.soochun hairan dgn perangai minhye.soochun tidak perasan yg minho sedang memandangnya.minhye pun menyakat.
Minhye:weyh ada hantu kat belakang kau.
Soochun:kau jangan nak tipu aku lah.
Minhye:tak caya tgk belakang.
Soochun pun pusing dan nampak muka minho dekat dgn muka soochun.soochun pun melatah lah.
Soochun:ehh mak minho warna hijau!
Kuat pulak tu dia melatah.satu kapal terbang boleh dengar.minhye gelak sahaja dan sambung tidurnya.
Minho:awak,bila masa pulak mak saya hijau?
Soochun:sorry".awak lah terkejutkan saya.*pukul minho*
Minho:tapi kadang" tu macam hulk jugak lah.
Soochun dan minho pun tergelak.sweet sangat.
Minhye:alahai takyah lah sweet kat sini.menyemak lah.tak senang aku nak tidur.
Soochun:kau ckp je lah kau jeles.hishh
Minhye:ye lah.
Fast forward
Minhye dan soochun pun sudah sampai di korea.minhye rindu sangat korea.soochun pula minta no telefon minho.sweetnya lah couple tu.sapa ship minchun couple.ok sambung".
Minhye nampak kawan-kawannya berlambai-lambai pada minhye.minhye dan soochun pun bergerak pada mereka.minhye peluk semua kawannya dan adiknya sekali.gila tak rindu kan.soochun pun bersalam dgn mereka.minhye dan soochun pun mengikut kawan" minhye balik ke rumah.soochun akan duduk di rumah minhye.untuk jimat duit.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...