Hi readers!!
Saya kembali untuk sambung cerita ini.hihi.ok jom□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Minhye membuka matanya dan nampak daniel sedang tidur nyenyak.minhye rasa bersalah kepada daniel sekarang.minhye mengerakkan jarinya sehingga daniel terbangun.
Daniel:minhye awak dah bangun?
Minhye:dah.nak air?
Daniel:nah.awak nak tanya ni?
Minhye:apa?
Daniel:awak marahkan saya lagi ke?
Minhye:sikit je lah.
Daniel:sikit je.saya nak explain boleh.
Minhye:explain lah.
Daniel:ok.cerita ya macam ni.daniel rasa boring tiba" terjumpa dgn sojung.saya nak larikan diri tapi takleh sebab daniel kat tempat club yg popular confirm ramai.sojung tolak daniel pada dinding dan kiss dinding.pasal terlanjur tu daniel tak tahu sebab daniel ingat daniel minum air.lepastu sojung hantar daniel ke depan dorm.macam tu lah jadinya.
Minhye:maksudnya ni salah faham lah.
Daniel:haah.
Minhye:awak saya nak mintak maaf saya tak dgr pun penjelasan awak.
Daniel:takpe saya faham.lagipun saya rindukan awak.
Minhye:alah saya pun.setiap hari fikir tentang ni.
Daniel:boleh fokus lah saya lepas ni.
Minhye:awak saya nak bagitahu tentang apa yg terjadi selepas saya pengsan tu.
Daniel:apa dia.
Jihyun:hai daniel.ehh minhye dah bangun.
Minhye:dah.
Soohae:kau dah baik dgn daniel ke?
Minhye:dah aku baru tahu hal sebenar.
Aerim:tu lah bukan nak dgr penjelasan dia dulu.
Minhye:omma ni bising.
Haerin:yeye kitaorang tak membebel dah.
Daniel:minhye nanti awak ckp pasal tu bila say free.
Minhye:ok
Daniel:bye korang.aku kena bertolak sekarang ni.
Youngmin:ok thank you lah jaga minhye malam tadi.
Daniel:alah girlfriend sendiri pun.
Minhye malu bila daniel cakap macamtu.
Minhye:korang takde bawak makanan ke?
Aerim:ada ni hah.makan lah.
Minhye:yeay sayang korang.
Minhye makan lah makanan yg dibawa oleh kawannya dgn selera sekali.minhye gembira bila ada kawannya di sisinya.inhyun dan yena kerja.
Sudah tiga hari minhye duduk di hospital.minhye gembira untuk keluar dari hospital.inhyun dan yena yg menengok sahaja kerenah unnienya sudah mahu gelak.
Minhye sampai ke rumah terus baring kat sofa.minhye rindu sangat pada rumahnya itu macam sudah berpuluh-puluh tahun tak balik.
Lagi satu minggu minhye akan pergi ke china.hari ini minhye akan ceritakan semuannya kepada daniel.daniel ambik minhye di rumahnya.
Di satu restaurant,daniel menarik kerusi untuk memberi minhye duduk.gentleman.lepastu baru lah daniel duduk.mereka sudah order makanan.mulalah percakapannya.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...