Hi readers!!
Sorry lambat update.cerita ini akan habis dalam masa yg terdekat.ataupun readers mahu saya buat lebih sikit.harap readers suka.sila comment😁.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Puan kang mengetahui yang sojung masuk ke penjara.puan kang pergi ke balai polis untuk jumpa sojung.sojung merayu kepada puan kang untuk melepaskannya.puan kang tidak boleh melepaskan sojung kerana sojung sudah melanggar peraturan yg besar.
Sojung:aunty,kalau sojung tak leh keluar.aunty pergi jumpa jieun.jieun ada upah seseorang yg akan membunuh minhye di china.
Puan kang:boleh percaya ke?
Sojung:boleh lah.geng tu ialah kingka paling popular di china.
Puan kang:ok aunty nak pergi jumpa jieun.sojung tunggu ehh.
Sojung:ok aunty.
Puan kang pun pergi berjumpa dgn jieun.jieun tersenyum sinis berjumpa dgn puan kang.jieun menunduk hormat kepada puan kang dahulu sebelum bercakap.
Jieun:puan nak apa ya?
Puan kang:sojung kata yg kamu ada upah org untuk membunuh minhye.
Jieun:ya ada.namanya luhan.dia akan uruskan.ni nombornya 016-XXXX-XXX.
puan kang:ok thank you jieun.nanti saya bank in duit.
Jieun:ok.
Puan kang keluar saje dari balai polis terus call luhan.
Luhan pov
Luhan tgh mengusya minhye dari jauh.luhan tgh menunggu masa untuk bertindak.luhan mendapat panggilan dari nombor yg tidak kenali.
Luhan:anyeonghaseyo luhan sini.sapa yg bercakap?
Puan kang:luhan ni puan kang.awak kenal jieun kan?
Luhan:ouhh kenal.jieun pernah ckp hari itu.
Puan kang:bagus.luhan dah bertindak ke?
Luhan:belum lagi puan.
Puan kang:jangan lambat".nanti lagi susah.
Luhan:ok puan.saya nak kena ikut minhye ni.jadi saya pergi dulu ya.
Puan kang:ok bagus.buat kerja tu bagus sikit.
Jisoo pov
Semenjak jihyun sudah pergi.jaehwan tak fokus.jisoo cuba untuk mengembirakan jaehwan.
Jisoo:jaehwan,kau tahu tak kenapa aku panggil kau monyet
Jaehwan:kenapa?
Jisoo:sebab kalau kau gelak macam monyet.*geletek jaehwan.
Jaehwan:hahahahaha*tak habis gelak*jisoo geli lah.stop lah
Jisoo:okok.jangan lah moyok.senyap wannaone tanpa kau.
Jaehwan:ye lah.aku akan gembira balik.*senyum*
Jisoo:hah kan bagus.senyum macamtu.bukan moyok je macam kerang busuk.
Jaehwan:amboi kalau aku kerang busuk.kau pun lagi busuk lah.
Jisoo:jaehwan.
Jisoo kejar jaehwan satu company.wannone tgk je lah kerenah jisoo dan jaehwan.wannaone pun join diorang lari.bestnya.
Minhye pov
Hari ini minhye cuti.dia nak keluar dgn soochun dan seunghee tapi diorang busy.aku duduk je lah termenung kat situ.tiba" ada seorang namja menegurku.
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...