Hi readers!!
Sapa dapat tgk gayo daejun 2017.
Jangan lupa tengok.□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Minhye dan daniel sampai di bilik wad haerin.minhye terus peluk haerin.rindu gila kot.
Minhye:aku rindu kau sangat" haerin
Haerin:alah haerin pun.rindu nak menyakat.
Minhye:eee...tu je rindu.muka comel aku ni tak rindu.
Haerin:rindu lah.tapi kan best kalau jihyun ada.
Youngmin:sorry haerin kau tak sempat nak jumpa dia.
Aerim:nanti kitaorang bawak kau jumpa kubur jihyun ya.
Soohae:haerin kau tak rindu ke kat kai kau tu?
Haerin:rindu lah.setiap hari aku dgr dia nangis.
Minhye:biasalah tu.dia sayang sangat.esok baru dia datang jumpa kau.hari ini dia busy sikit.
Haerin:ouhh ok.
Daniel meminta diri dahulu.minhye meneman haerin di hospital.minhye sungguh bersyukur haerin sudah sedar.tapi kadang" dia terfikir akan jihyun.kalau best dia ada.
Dua hari selepas itu,
Minhye sudah decorate company.minhye mengajak soochun dan soohae pergi jalan".apa lagi enjoy lah.
Soohae:minhye kalau kau belanja aku on.
Soochun:aku pun.kitaorang dah penat menolong kau.
Masa tgh memilih baju.soochun ternampak minho dgn seorang yeoja bermesra.soochun sejenis perempuan yg cepat marah.soohae dan minhye pelik perangai soochun sudah berubah.
Tiba" je soochun pergi ke seorang namja.soohae dan minhye mengikut soochun.rupa-rupanya minho curang patutlah soochun lain.
Jom kita tgk drama.haha😂😂
Soochun berdiri di hadapan minho.minho terkejut nampak minho di hadapannya.
Minho:soochun awak buat apa kat sini?
Soochun:saya datang dgn kawan saya.awak tu buat apa kat sini?
Minho:saya keluar dgn kawan.ni sunwoo.
Soochun:ye ke kawan.
Minho:betul lah.
Sunwoo:oppa ni siapa?
Soochun:kawan pun panggil oppa.lain macam je.
Minho:dia muda dari aku.
Soochun:hai sunwoo.nama saya soochun.saya gf minho.
Sunwoo:oppa betul ke soochun ni gf oppa?sunwoo ni siapa untuk oppa?
Minho:semua ni salah faham.
Soochun:salah faham konon.
Sunwoo:heii perempuan kau senyap.oppa pilih sunwoo atau perempuan ni*menunjuk soochun*
Minho:emm....
Soochun:minho kau teruskan je dgn sunwoo ni.aku rasa aku jumpa jodoh yg sebenar.
Minho:tapi...
Soochun tinggalkan minho yg terpinga-pingga.sunwoo cuba memujuk.last" kena marah.padan muka.
Soochun menangis di bahu minhye.soohae menepuk belakang soochun untuk menenangkan.soochun mengambil tisu yg soohae berikan.
Soochun:min..hye soo...hae
YOU ARE READING
I Want To Have You {kang Daniel}✔
Randomkang minhye ialah pembantu peribadi tuan kang bapa kepada kang daniel.kang minhye sudah kehilangan omma dan appa.cuma dua adiknya perempuan. kang minhye berjumpa dgn kang daniel .adakah minhye akan bahagia dgn daniel atau tidak? Baca lah kalau nak t...