- Burcu bak eğer benden bi şey saklarsan seni asla affetmem .
- Hayır Ayaz saklamıyorum . Hadi kızların yanına gidelim .
**************************
Ayaz ile ilişkiye girmemizden bu yana 2 ay geçmişti . Sadece ben ve Ayaz biliyorduk . Kimseye söylememiştik . Hem Deniz , Derin ve annem de geri dönmüştü . Şimdi bi kafede Hakan , Alya ben Ayaz oturuyorduk . Evet :) Hakan ve Alya sevgiliydi . Öhöm öhöm ! Benim marifetimdi .Şu an şakalaşıp gülümsüyorlardı . İyi ki sevgili yapmıştım onları . Ayaz ' a baktığımda sigara kutusunu çıkarmıştı . Kaşlarımı çatınca sigara kutusunu geri cebine koyup iki elini yanına kaldırdı . Gülümsedim tatlı haline . O da kahkaha attı . Hamburgerimden tam bir ısırık alacaktım ki midemdeki şeyler ağzıma kadar gelince geri yutkundum . Hamburgeri tabağıma bıraktım . Ayaz noldu dercesine başını salladım . Elimi ağzıma koyunca oturduğum yerden fırlayıp lavaboya koştum . Kustum her şeyi lavaboya . Iyy iğrençti . Ama durduk yere neden midem bulandı ki ?
- Güzelim iyi misin noldu ?
- Ah ! Bilmiyorum midem bulandı birden kustum ?
Ayaz a bakıp gözlerimi karnıma götürdüm . O da yok dercesine gözlerini kaldırdı .
- Ayaz ben emin değilim .
- Ya kızım korkma ! Bir test alırız . Eğer öyle bi şey varsa yaparız bi şeyler . Hadi gidelim . Alya ile Hakan da korktu bak .
- Tamam .
Geri döndüğümüzde Alya hemen koşup sarıldı.
- Ya kızım ne yapıyorsun ? Ölmedim ben .
- Ne yapaym ya korktum birden . Noldu hem ?
- Ya birden midem bulanınca koştum lavaboya . Ama kusmadım . Dokundu herhalde .
- Tamam kızım yeme o zaman sen .
- Ya sen ne kadar akıllısın Hakan diyip gözlerimi devirdim . Ağzımı ökünüyordu şimdi de .
- Aferin ya şuna bak ! Ağzımı da ökünüyor !
Öpücük atıp Alya'ya döndü . Telefonuma gelen mesajla çantamı açtım .
Gizli Numara : Ya da Burcu bi şey diyim mi ? Sen beni tanıyorsun . Hem de çok iyi . Ama burdan tanıyamazsın .
Siz : Ya oğlan mısın kız mısın her ne boksan ! Kimsin lan sen !
Gizli Numara : İyi siz ayrılmayın hiç Ayaz la . Bu arada miden bulandı ya kesin hamilesindir kızım biliyorum ben . Hani benle de birlikte oldun ya . Kızlık zarı ameliyatı oldun sonra . Her şeyini biliyorum ben . :D Ha bu arada . Dikkat et de Ayaz ya da ailen bilmesin . Ha bu arada sl mesajlarımı sonra biri okursa falan . :D
Hemen mesajları sildim . Ama hala şoktaydım . Bu ... Bu nasıl olurdu ? Kimdi bu ? Neden her şeyimi biliyordu ? Ayaz beni kolumdan tutup lavaboya sürükledi .
- Noldu güzelim ? Ekrana bakakaldın öyle . Bi şey mi vardı ?
Sanırım görmüştü ekrana boş boş baktığımı .
- Şey şey ya Ayaz . Şey ...
Ne yalan uyduracağımı düşünüyordum .
- Ne ??
- Hamile olma olasılığım yüksekmiş. Mide bulantısı , kusma falan .Onu araştırıyordum .
- Ah hadi ama . İlaçlarını almışsan kalmazsın . Hem... Hem eğer öyle bi şey olursa yaparız artık bi şeyler.
- Peki diyip çıktık lavabodan . Ve Alya ...
- - Ya kızım ne oluyo size ??
- Çıkışta anlatırım diyip yerime oturdum . Ayaz bana bakıp gülümsedi . Dil çıkarttım .
- Kızım ısırırım ha bak dilini .
- Hı tabi tabi .
Ayaz yerinden kalkınca hemen ben de fırladım yerimden .
- Ya ne yapıosun Ayaz?Şaka yaptım ben .
- Şaka maka bilmem ben ;) Neyse Hakan oğlum kalk gidelim biz .
- Hadi abi .
- Nereye ya bi dakika Ayaz ?
- Off güzelim .Erkek erkeğe takılacağız . Siz kendi keyfinize göre takılın .
- Off peki .
- Ya knk boşver . Hadi sen de bana bi şeyler anlatacaktın .
- Evet.
Ayaz ve Hakan gidince olan biten her şeyi anlattım . Ta bar gecesinden başlayarak ...Alya ve garip tepkileri .
- Kızıım ne diyorsun sen ? O zaman lavaboya onun için gittin değil mi ? Yürü eczaneye .
- Ya kızım orda ne işim var ?
- Hamilelik testi diye bi şey var ya hani ??
- Hııı peki tamam .
Soluğu eczanenin önünde aldık .
- Bak Burcu . Her şeyi bana bırak . Mahvetmeni istemiyorum.
- Tamam tamam .
- Merhaba kızlar buyrun :)
- Merhaba biz gebelik testi alacaktık da .
- Tabi buyrun niçin ?
- Şey midem biraz bulandı da . Bir şey varsa akşam eşime sürpriz hazırlayacağım .
- Hmm anladım :) Görüşürüz kızlar .
- Görüşürüz :)
Şu an şaşkın gözlerle Alya ' ya bakıyordum . Oha ! Sanki dersin testi kendine alıo cidden !
- Ne bakıon kızım ? Hadi hemen şu kafeye girelim yap testi .
Kafeye girip lavaboya doğru yürüdüm . Alya ' da arkamdan geliordu .
- Sen gir ben dışarıdayım .
- Tamam .
Testi açtım çift çizgi olursa hamileymişim . Tamam . Denemek için elime aldım ama şu an inceliorum . Allah Allah . Nasıl olacak şimdi bu ?? Ya uff.
- Ya kızım yapamadın mı bi saattir ?
- Alya bu nasıl olacak ya ??
- Üstüne işe kızım işe !! Deli etme adamı .
Dediği gibi yapıp sonucu beklemeye başladım . O-ha !! Nasıl olur ? Çift çizgi . Kapı kilidini açıp Alya ' ya sarıldım ve ağlamaya başladım . Bitmiştim ben . Ve en son gördüğüm şey Alya nın bana bakan gözleriydi ve sonrası karanlık ...
AYAZ ' DAN __
Alya ' nın beni kafeye çağırması ile Hakan ' ı bırakıp kafeye gitmiştim . Ne olduğunu sorduğumda ısrarla söylememişti Burcu anlatsın demişti . Burcu ' yu arabaya alıp otele götürdüm . Ve birlikte olduğumuz odaya yatırdım . Uyanmasını bekliyordum . Yavaş yavaş gözlerini açınca hemen yanına oturdum .
- İyi misin güzelim ??
- Noldu ya bana ?
- Bilmiyorum , kafede bayılmışsın . Alya beni aradı seni götürmem için . Anlatmadı Burcu anlatsın dedi .
Ah ! Yine ağlamaya başladı . Ne dedim ki ben şimdi ? Kollarını uzatınca sarıldım hemen .
- Ayaz .
- Efendim güzelim ?
- Ben çok kötüyüm .
- Görebiliyorum güzelim , anlat ne oldu ?
- Ayaz ya Allah kahretsin !
- Noldu kızım ya ??
- Hamileyim ...
***********************
Diğer bölüm en kısa zamanda gelicek . Bay :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Teen FictionNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...