Multi : Serap
- Gel Ayaz . Biz de kızımla seni bekliyorduk :) Noldu ? Çıkıyor muyum hastaneden ?
- Evet , akşam çıkıyoruz ama başka bir yere gidiceksin eve değil .
- Aaa ! Dur . Çınar a nolmuşştu ? Unuttum birden aklıma o geldi de .
- Çınar öldürülmüştü ya güzelim .
- Kızım ne diyor bana biliyor musun ?
- Ah ! Burcu ne kızı ?!!!
- Ya bağırma , korkup ağlayacak kucağımda şu an . Kızım diyor ki Çınar ' ı babam öldürdü . Annecim gördüm ben . Depo var ya hani karanlık depo . Orada öldürüp ormana attırdı .Kızım bunları diyor .
- Ne saçmalıyorsun sen güzelim? Ne öldürmesi be !
- Kızım öyle diyor .
- Başlatma kızına Burcu ! Öldü o öldü ! Öldüüü ! Anlamıyor musun sen hala ? Akıl hastanesine yatırılacaksın . Hala kızım diyorsun !!
- Bağırma bana Ayaz ! Onu da sen öldürdün ama bak geri geldi . Sırf benim için geri geldi !! Ve bak ... Şimdi kucağımda masumca yatıyor . Bak ... Gördün mü !!
- Evet ya ! En iyisi sen akıl hastanesine yat ! Hem beni suçluyorsun hem de kızım diyip duruyorsun !
- Nee ?? A- Ak-Akıl hastanesi mi??
-Evet ! Hem de o çok sevdiğin kızın yüzünden orada kalıcaksın !
- Kızım bi şey yapmıyor ki ! Kucağımda yatmaktan başka ne yapıyor ?
- Hala kızım diyor ya ! Ayrıca sen bana da o suçu attın ! Bi şey demiyorum ben sana .
Ayaz odadan çıkınca kızıma baktım.
- Kızım ? Ne diyor baban ?
- Anne boşver babamı . O zaten yalancı ve katil
- Sus kızım , uyu sen .
Tam o sırada Ayaz tekrar içeri girdi .
- Eşyalarını topla . Çıkıyoruz bu akşam
- Neden ?
- KIZINLA beraber aklı hastanesine gideceksiniz . Hani o çok sevdiğin ama gerçekte var olmayan kızınla !
- Ne diyorsun sen be ?Gitmiyorum ben bi yere !
- Duydun beni ! Hazırlan hadi .
- Ben bir yere gitmiyorum bu bir ! İkincisi de Ayaz neden kızıma karşı bu kadar ön yargılısın ha ? Doğruları söylediği için mi ? :D Komiksin . Kızımın söylediklerini ben de gördüm rüyamda aynısını hem de !
- Ona bakılırsa kızını da rüyanda gördün ve öyle biri yok gerçek hayatta . Rüyaların yalan oluyor ! Ayrıca bana bak Burcu ! Damarıma basma ! Zaten sinirlendirdin daha fazla da sinirlendirme !
- Sen nasıl bir kocasın ya ? Karın doğruları söyleyince ona inanmayıp , bağırıyorsun !
- Burcu damarıma basma !
- Basarsam nolur ha ? Vuracak mısın ? Bana vuracak kadar aciz misin yoksa ? :) Gücünün bana yeteceğini biliyorsun ! Vur hadi vur ! Ama vuramazsın ki ! Çünkü sen sadece lafla kalırsın ! İşe gelince yok değil mi ?
Bunu söylemem üzerime tokat yedim . Ay- Ayaz bana vurmuş muydu ? Be - ben tokat mı yedim ? Ayaz ' a dönüp baktığımda pişmanlık gördüm gözlerinde . Gözlerim dolmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...