Multi : Burcu
BURCU ' DAN __
Vakit geç oldukça beni bi heyecan kaplıyordu . Acaba yanımda uyuyacak mıydı ? Ya da ne bileyim ? Cidden eskisi gibi mi olmaya çalışacaktı ? Falan filan ...
Beynim yandı galiba ...
İyi olmuş , sus biraz ...
Şu an yatağımda uzanmış öylesine bekliyordum . Şaka yapıyorum ! Tabi ki bi şeylerin olmasını bekliyordum. Kapı açılınca birden heyecanlanmaya başladım . Ay kalbim çıkıcaktı ! Yok ... Yok yani ben ne ara bu kadar utanıp heyecanlanmaya başladım Ayaz ' dan ? Kafasını çıkardı kapı aralığından ...
- Şey ben iyi geceler diyecektim ..
Anlamaz gözlerle baktım ona .
- Özür dilerim ama benim biraz daha yalnız kalmaya ihtiyacım var ... Şu an hiç iyi değilim ve bazı şeyleri yediremiyorum . Yani sindiremediğim şeyler var ... Biraz daha tek kalıcam ... İyi geceler ...
- İyi .
- İyi mi ?
- Hıı Ayaz . İyi . Ne diyeyim yani sana ? Tek kalmaya ihtiyacım var .. Hala sindiremediğim bazı şeyler var diyorsun . Ne diyeyim yani sana ? Gel yanımda yat mı ? Neee !
- Hmm aslında bu fikir güzelmiş ...
Kaşlarımı kaldırdım .
- Güzelmiş güzel olmasına da ... Olmaz güzelim . Fazla ısrar etme ;)
- Ben mi ısrar ediyorum ?
- Evet ... Bak hatta öyle dedim diye üzülüyorsun ? Yani yanına yatmayacağım dedim diye üzülüyorsun ?
- Hayır üzülmüyorum bi kere !
- Aslında güzel fikir cidden . Özlemişim eşimi ...Yanına geleyim mi ?
Gülümsedim ve başımı salladım . Bana doğru adım atmaya başlamıştı . Ah kalbim ! Ay yavaş at ! Ayaz gelip dudağıma eğildi . Gözlerimi kapattım ve öpmek için yaklaştım . Bi kaç saniye bi şey fark etmeyince gözlerimi açtım ve ÇOK GÜZEL !
Beni çeken bi adet Ayaz buldum .
- Ne yapıyorsun sen ?
- Seni çekiyorum sen ? Ha dur ... Tahmin edeyim . Sen de beni öpmeye hazırlanıyordun ?
Dudaklarının üstüne hafiften vurdum .
- Hiç de bile ... Git işine ! Git Ayaz ! Uyu sen !
- Ama sen sanki şey oldun güzelim . Immm ...
- Nee ??
- Heyecanlandın ve azdın sanki ?
- Ayaz defol git !
- Tamam , tamam kızma hemen :D İyi geceler ...
- Sana da .
Ayaz dışarı çıkınca arkasından hala kapıyı izlemeye devam ettim . Evet azdırdı ve gitti . Heyecanlanmıştım bu akşam bi şeyler olacak diye ... Ah , aptallık bende ! Böyle konuşma yapan birinden nasıl gelip benle olmasını bekleyebilirdim ki ?
AYAZ ' DAN __
Ailemi öldüren kişiyi bulmama az kalmıştı . Ve bulursam asla affetmeyecektim . ASLA ! Ah ! Şimdi neden bunları düşünüyordum ki ? Şu an bunları düşünüp üzülmemeliydim :) Burcu mutlu olmasam bile beni mutlu etmeyi beceriyordu :) Yani ona her ne kadar kırgın olsam da beni mutlu ediyordu . Gülümsetiyordu . İşte iyi ki benimdi ... Tamam belki biraz bencil olabilirdim . Ama şu aralar ilgiye ihtiyacım vardı . Ve Burcu :) O hep bana ilgi gösteriyordu ... Dün plaja gittiğinde bana bi şey olduğunu hissedip geri dönmüştü . Ve doğru hissetmişti . Bu gerçek aşk değil de neydi ? Telefonu elime alıp Selçuk' u aradım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...