Multimedia : Hakan
Kaç dakikadır dersin bitmesini bekliyordum . Ama ders bitmiyordu..Matematikçinin koca poposuyla bakışıp duruyordum..Çok iğrenç bir görüntü..Acaba zil ne zaman çalacak ??Matematik hocamız "BAYAN YAVŞAK YELDA " çok katı kurallara sahip..Evet yavşak..Kaç kişi onun erkek öğrencilerine yavşadığına şahit oldu.Erkek hocalara da öyle..Ama yaşına veriyorum..27 yaşında..Bu ne ya ama ? Dışarıdan biri görse öğretmen demez ki..Boya kutusu..Ve pavyondaymış gibi giyiniyor..Ama kuralları çok katı ver sert..Alya'ya bakıp fısıldadım..
- Alya ??
- Efendim ?
- Zil ?? Ne zaman çalıyor ?
Yelda konuştuğumuzu görürse verirdi belamızı..
- Kanka 10 dakika var..
- Ay tamam şük-
- SENN !
Yelda'nın bağırmasıyla irkildim..
- Sen yeni kız !
Kusura bakmayın..Ama hocam..Size Yelda diyorum..Öğretmen diyesim gelmiyor..
- Buyurun hocam ?
- Sen konuşuyor muydun !
- Hayır hocam?
- Ben mi körüm evladım ? Ya da sağır !
- Ha hocam...Saçlarınız ve makyajınız çok güzel olmuş..Onu konuşuyorduk.
- Cidden mi ? Güzel olmuş mu ?
- Evet hocam..Bayıldık biz..
Yelda Hoca gülümsedi ve elini saçlarına attı.Sonra dersine döndü..Hey Allah'ım !
*******
Zil çalınca Alya'yı da alıp kantine indim . Kantinde kalabalık vardı.Herkes bir şeyin etrafında toplanmış gibiydi..Alya'ya döndüm..
- Noluyor orada ?
- Bilmiyorum Burcu . Hadi gidip bakalım .
Kalabalığı yararak içeri girdik . Psikopat dövüşüyordu ve herkes de seyrediyordu . Bu mu yani ?
Kimle dövüştüğünü merak ediyordum . Ahu sürtüğü de yanda aşkıym noluyy yapma diye bağırıyordu . Aptal...
Burcu bence öyle bağırmıyor . Sen onun ağzını ökünüyorsun .
Kes sesini ...
Dövüştüğü kişiyi görünce gözümden yaşlar akmaya başladı . Hayır , Allah kahretsin !!Onu kaç yıldır görmüyordum..Şimdi ilk kez görünce ve bir de dövüşürken görünce ister istemez ağlamaya başlamıştım.
- HAKAN !!
Herkes birden susup bana bakmaya başladı . Psikopat bile dövmeyi kesmişti .
"Birtanem"..Deyip bana doğru döndü ve gülümsemeye başladı..
Şapşal ya.. Dayak yedikten sonra bile gülümsüyordu . Koşup sarıldı . O bile ağlıyordu şu an . Benim gözüm iki çeşme olmuştu zaten . Psikopat , Ahu'nun elini tutup dışarı çıktı .
Yeter ama ha bu çocuğa . Nasıl dengesiz bu ?
Şerefsiz ! Dün neden öptün ki !! Aman neyse..
Alya yanımıza gelip ben sizi yalnız bırakayım diyerek tekrar gitti. Herkes Hakan'a taş , meteor falan diyordu. Ee tabi ..Kimin kuzeni ? Bana çekmiş ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...