Multi : Alya ♥♥
ALYA'DAN __
Hakan beni çağırınca evine gitmiştim .Film izlemek istiyormuş . Ve beni de özlemiş.Şu an o oturmuş ben de onun göğsüne yaslanmıştım ve filmi izliyorduk . Romantik komediydi türü .Sürekli gülmekten karnım ağrımıştı . O da beni izliyordu ben gülerken . Ona kaşlarımı çatıp kafasını diğer tarafa çeviriyordum . O da gülümseyip önüne dönüyordu . Masadaki kolayı almak için elimi hızla uzattığımda elim onunkine değdi . İrkildim . Ona bakmaya başladım . O da dudaklarını sıktı ve bana döndü . Elimi hemen kendime çektim geri ... Bana bakmaya devam ediyordu .Pardon dudaklarıma bakıyormuş :D Dudaklarını yaladı ve bana doğru yaklaşmaya başladı . Kalbim ...Çok hızlıydı galiba ..Evet , evet . Çünkü Hakan öyle çok öpen biri değildi . Böyle aniden öperdi , öpmek için en iyi zamanı beklerdi . Dudakları dudaklarıma değdiğinde beni kucağına oturttu ve öpmeye başladı . Yavaş ve kibar öpüyordu . Bu öpüşmenin sonu nereye gidecek biliyordum . Beni isteyecekti ve ben yine hayır diyecektim .Sonra eve gidecektim .Aramız bir süre açılacaktı . Sonra tekrar barışacaktık sonra yine aynı döngü ...Ama ben evlenene kadar vermeyi düşünmüyordum .Elleri vücudumda geziyordu . Ben kollarımı boynuna sarmıştım.Elleri tişörtümün ucuna gidince ayrıldım dudaklarından ve ellerini tuttum . Gözlerime baktı .
- İstemiyorum Hakan ...
Gözlerime bakmaya devam ediyordu . Hayal kırıklığı içindeydi . Ama ben de haklıyım değil mi ?
- Neden ?
- Hakan başlamayalım istersen yine ? İstemiyorum , ben ... Evlenince olur ..Ama olmaz işte Hakan.
- Evlenince , evlenince hep zaten .
Beni kucağından indirdi ve elleriyle saçını sıktı . Televizyonu kapatıp yukarı çıktı .Arkasından bakakaldım . Bu neydi şimdi ? Off ... Ayağa kalkıp ceketimi giydim . Çantamı da alıp dışarı çıktım.Neden böyle yapıyordu ki ? İstemiyordum . Bunu anlamakta neden zorluk çekiyordu ? Hayır yani anlama özürlüyse söylesin anlatırım ben ona . Ayaklarımı sürüyerek yürüyordum ve eğlenceliymiş .Burcu'yu anlıyorum şimdi . Ayaklarımı sürüyerek daha da hızlı hızlı yürümeye başladım ve OHA ! Şu an yerle buluştum . Acıdı yaa ...Bunu Burcu'ya sormam gerek . Acaba o da düşüyor mudur ? Ellerimden destek alarak geri doğruldum ve düzgün insanlar gibi yürümeye başladım . Hakan'ı düşündüm . Acaba şu an ne yapıyordur ? Off boşversene Hakan'I şimdilik.Biriyle konuşmak istiyordum şu an . Daha fazla sinirlenmemek için birini arayıp onla konuşmam lazımdı . Kendi kendime düşünmekten yakında sinirimden patlayıp ölecektim . SERAP ? Evet o olur . Telefonumu çıkartıp Serap'ı aradım .
- Alo Serap ?
- Alo ? Sen kimsin ?
- Asıl sen kimsin ? Ben Serap'ı aradım ve karşıma bi erkek sesi çıkıyor . Haa ? Yoksa ? Yoksa sen Uzay'mısın ? Evet evet Uzay olmalısın ! Onun telefonunu sen açtığına göre ! Ulan şerefsiz ! Sen ne hakla Serap'a tecavüz edip üstüne de zorla evinde tutmaya çalışıyorsun lan ha ! Arkadaşıma ne hakla öyle davranıyorsun ? Gel benim ol yoksa zorla sikerim anlayışı var siz erkeklerde ! Lan siz erkekler ne tür yaratıklarsınız lan ! İnsan değilsiniz ! Olsaydınız biz kızlar insan olamazdık ! Her türlü bok var sizde ! Ne arasan ara her şey erkeklerde ! Allah sizin gibi erkekleri ne etmesin be ! Şerefsizler ! Pis yaratıklar ! Oksijen israfları ! Hayvanlar !Gerizekalılar ! Oh bee ! Rahatladım ! Huh ....
- Oha ama oha ...Az yavaş Alya ..Erkeklerin soyunu kuruttun resmen . Hem tecavüz falan etmedim Serap'a ...
- Hee ben de gerizekalıyım zaten ! Sinirim bozuk sinirimi senden çıkartmayayım bak !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...