Multi :Gamze
Çıkışta ne bahane bulup parka gidicektim , onu düşünüyordum . Ayaz illa ki beni bir yere tek başına göndermezdi . Alya ile gideyim desem TEK gel demişti . Offf , ne yapacağım ki!
- Aşkım ?
- Hıı Ayaz ?
- Sen ne düşünüyorsun bakalım?
-Hi-Hiç bi şey düşünmüyorum.
- Emin misin aşkım ? Sabahtan beri hiç konuşmuyorsun .
-Eminim aşkım .
- Öyle olsun bakalım . Şey diyecektim ya ben .
-Ne ?
- Çıkışta Hakan ile bi işim çıktı . Daha doğrusu şimdi . O yüzden ben eve gelemeyeceğim çıkışta .Zaten üç ders sonra dersler bitiyor . Sen tek gidebilir misin ?
- Giderim aşkım..
- Tamam o zaman . Bak kendine çok dikkat et . Karşıdan karşıya geçerken sağa sola bak . Kaldırımlardan yürü . Yoldan yürüme . Tanımadığın kişilerle de konuşma . Imm başka ... Başka aklıma gelmiyor aşkım ama bak sana bi şey olursa ben de yaşay-
Hemen elimle ağzını kapattım ve kahkaha atmaya başladım . Çok tatlıydı . Tipe bak yerim ki.
- Merak etme aşkım , bi şey olmaz bana.
- Tabi ki . Kötüye bi şey olmaz sonuçta değil mi ?
Arkamı dönüp Ahu ' ya baktım ve gözlerimi kıstım .
- Yine neden bulaşıyorsun ? Dur ben söyleyeyim . Ayaz ile Cenk'i kavga ettirmeyi başaramayınca bana bulaşıyorsun değil mi ?
Ayaz arkadan belime sarıldı .
- Sadece bizi kıskanıyor KARICIM.Öyle değil mi ?
- Haklısın aşkım.Sen git hadi .
- Tamam ama önceee...
- Ne ?
Dudaklarımdan öptü ve sarıldı .
- Bu.Neyse kendine dikkat et ve ....
Sonra arkasını döndü ve Ahu ' ya bakmaya başladı . Başıyla onu gösterdi .
- Şu sürtükle de fazla muhatap olma.
-Peki.Görüşürüz.
Ahu sadece gözlerini devirdi . Ayaz gidince Ahu sıramın önünde durdu ve elleriyle sıraya vurdu .
- İkiniz de birbirinizi sevmiyorsunuz ve sadece bizi kıskandırmak için öpüşüyorsunuz . Yani ben ve Cenk . Öyle değil mi ?
-Ne saçmalıyorsun sen yine ? Ne diyosun ha ?
- Bi şey demiyorum . Sadece Ayaz ' ı istiyorum . Sen yokken sevgiliydik biz ! Ama sen geldin her şeyi mahvettin !
- O beni istedi bu bir ! İkincisi de beni daha fazla sinirlendirmeden git ! Yoksa ...
- Yoksa ne ? Dövecek misin ? Ha Burcu aklıma gelmişken söyleyeyim dedim . Benim bi arkadaşım var adı lazım değil ama baş harfi Cenk :D O seni istiyormuş . Ona verir misin ? Sonuçta sen isteyen kişiye veriyormuşsun.Ayaz istedi ona da verdin . Ha ne dersin ?
- Ne diyorsun lan sen ! diye bağırıp üstüne atladım . Saçlarını tutup çekiyor bir yandan da tekmeliyordum . O da sadece bırak beni yoksa seni okuldan attırırım diyordu . Sonra sınıftakilere seslendim .
- Bana bakın ! Eğer Ahu'nun dediği bi şeyin en ufak bir dedikodusu yapılırsa sizin sonunuzda böyle olur ! Öyle bi şey yok inanmayın ! Dediğim gibi yoksa siz de böyle olursunuz !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)
Teen FictionNot : Kitapta +18 içerik olacaktır . Rahatsız olan okumasın lütfen .. Anne ve babamın boşanması üzerine hayatım mahvoldu . Babamın şehirden taşınması ile birlikte kolejden alınıp mahalle lisesine yazdırıldım. Ve işte .... Yeni lisemde; - Ayaz'ı gö...