PSİKOPAT ÇOCUK - 32

30.9K 778 193
                                    

Multi : Ayaz :)) 

Gözlerimi açtım . Başım çok ağrıyordu . Ayaz ellerimi tutmuş etrafa bakınıyordu . Bana bakınca gözleri büyüdü .

- Uyandın ??

- Evet :) Ama başım çok ağrıyor :( Noldu bana?

- Hap içip intihar etmeye kalkışmışsın güzelim .

- Hıı .

- Neden yaptın ha ? Bilmiyor musun sana bir şey olursa bana da olacağını ? Sensiz bir hiç olacağımı ....?

- Özür dilerim ... Ama sana defol demeyi kaldıramadım . Senle ayrı yaşayacağımı düşündükçe yıkılıyordum ve dayanamayıp böyle bir şey yaptım işte ....

- Tamam güzelim , bir daha yapmak yok ! 

-Ayaz

- Hıı ?

- Ben hiç bebek diye saçmaladım mı ?

- Hayır güzelim neden ??

- Hııı , demek o zaman hepsi rüyaydı . Şimdi rüya mıydı hepsi o zaman !!

- Ne rüya gördün bakalım :) Anlat da dinleyelim :)

- Anlatayım . Rüyamda ben ve Cenk sevgiliydik ..

- Sıçarım ama ben bu rüyaya ha ...

Kahkaha atmaya başladım . Kıskanmasını bile özlemiştim onun .

- Gülme kızım ya , komik mi ?

- Kıskanman komik :D

- Kıskanırım tabi . Kocan değil miyim ?

- Tamam kocamsın ama kıskanınca çok tatlı ve komik oldun o yüzden güldüm :)

- Peki :)

Sonra rüyanın devamı aklıma gelince Ayaz ' a bir tane tokat attım . Sonra bir tane daha attım .

- Oha ! Kızım ne yapıyorsun sen !!

- Bi kere ! İlki rüyamda bana tokat attığın içindi . İkincisi de Gamze rüyamda senin bacak aranda olduğu içindi !

- Yav , benim ne suçum var ?

- Öldürürüm Ayaz seni ! Bi daha rüyama adamakıllı gir !

- Deli ya :)

- Ya deli deme :((

- Neden prensesim ??

- Rüyamda akıl hastanesine kaldırılıyordum .

- Neden ?

- Dur aşkım dur . En iyisi sana baştan sona anlatayım rüyamı ...

Rüyamı baştan sona anlattım . Bazı yerlerinde ağladım . Çünkü gerçek olduğunu düşündükçe kalbim parçalanıyordu .

- İyi misin şimdi peki ?

- İyiyim Ayaz . Ama keşke bu rüyayı görmeseydim . Rüya da değil kabus resmen !

- Tamam güzelim geçti . Bak bitti her şey ben yanındayım . Ama önce dudaklarının tadına baksam mı ??

- Hayır Ayaz olmaz . Hastanedeyiz , pat diye biri girer içeri .

- Ha bu arada meleğim . Bebeğimiz için üzgünüm :(( Yani öyle olmasını istememiştim ben . Ben .. Çok üzg-

- Biliyorum aşkım sus .

Gözümden tekrar yaş akmaya başladı .

-Ben de isterdim yaşamasını ama kısmet değilmiş . Beraber atlatacağız bunu . Zor olsa da başaracağız .

PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin