PSİKOPAT ÇOCUK 56

19.4K 679 200
                                    

Multi : Burcu ♥

AYAZ'DAN__

- Burcu , Burcu ne oldu lan ? Ya uyansana kızım ! Uyan güzelim , lütfen..Aç hadi gözlerini ...

- Lan oğlum kıza bir şey oldu.Uyan diyorsun ! Ambulans falan çağıralım ...

- Cenk haklı ..Hem merak etme kötüye bir şey olmuyorsa Burcu'ya da olmaz ..

- Kesin lan !

Burcu'yu kucağıma aldığım gibi arabaya koştum.Şu an Cenk de Ahu'da sikimde değildi .

- Nolur bir şey olmasın sana ...Nolur.Sen daha o ameliyata girecektin.Bir şey olmayacaktı sana ..Söz vermiştin beni bırakmayacağına ...UYANSANA !

Gözyaşlarım akıyordu , sessiz sessiz her şeyden habersiz akıyorlardı.Hıçkırıyordum ama hala Burcu'dan ses yoktu .Arabada arkaya yavaşça yatırdım.Gaza basıp son sürat sürmeye başladım.

#

Hastaneye geldiğimde indim ve Burcu'yu kucağıma alıp içeri girdim.

- Yardım edin ! Nolur yardım edin !

- Noldu ? Neyi var ?

- Bilmiyorum efendim ..Bir-Birdenbire kalbim çok ...Çok kötü dedi yığıldı .

- Siz burada kalın .

- Ne kalması? Ben de geliyorum!

- Kalın dedim efendim.

Bir sedyeye koyup servise aldılar .Arkalarından koşuyordum deli gibi.Ona bir şey olursa ben de yapamazdım ve önce gidip Cenk ile Ahu'yu öldürürdüm .Sonra kendi canıma kıyardım ...Kapılar yüzüme kapandı. Vurdum kapıya , açmalarını bekledim bir umut...Açılmamıştı...

#

Bekliyordum ...Ne çıkan olmuştu ne de haber veren..Kaç dakika ya da saat geçti bilmiyordum.Şu an zaman yavaş geçiyordu ve ben de çok zor ayakta kalabiliyordum.Yığılmamak için kendimi zor tutuyordum.Niye kimse çıkmıyordu ! Niye kimse haber vermiyordu ! Niye ya niye ! Sinirlenmemeliydim şu an.Sinirlenmemeliydim...Duvara yaslanıp oturdum ve gözümden yaş akınca izin verdim.Öyle çok kolay ağlamazdım..Sadece Burcu'ya bir şey olursa ..İşte o zaman kendime hakim olamazdım!Servisin kapısı açıldığında gözyaşlarımı silip hızla koştum doktorun yanına ...

- Ne oldu ? Neyi var ? Bir şey söyleyin ..

- ...

- Ne oldu ! Söylesenize !

- Buyrun benim odamda konuşalım efendim..

Başımı sallayıp doktoru takip ettim.Odasına girdiğimizde oturdu yerine ..Ben de karşısına oturdum.

- Sizi dinliyorum.

- Hanımefendinin herhangi bir kalp sorunu var mı ?

- Evet .Aritmi hastalığı vardı .Kalp atış ritmi bozukluğu , bir de kapakçıklarında sorun çıktı.Ve kalp yetmezliği ...

- Siz biliyor muydunuz bunları ?

Başımı salladım.

- Ameliyat olunması gerektiğini söylediler mi ?

- Evet pazartesi olacaktı.

- Yani 3 gün sonra ?

Başımı salladım.

- Şimdi ameliyata almamız lazım .

- Nee ! Ne diyorsunuz siz ?

- Eğer 3 gün daha beklerseniz ne olacağı belli değil.Ölmesini göze alıyorsanız 3 gün beklersiniz .

PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin