PSİKOPAT ÇOCUK - 41

21.5K 639 103
                                    


AYAZ ' DAN __

- İyi de Kerem Bey ... Yani bu dosya başka kimin eline geçmiş olabilir  ?

- Bilmiyorum Ayaz Bey ... Yani  herkes güvenilir bizim şirketimizde . Son yeni gelen sekreter hariç . Yeni çalışmaya başladı . Daha tanımıyoruz onu .

- Çağırın gelsin bakalım o zaman .

- Peki Ayaz Bey .

Parti ... Yani şu an bi partideydik ... Parti Kerem beyin otelindeydi . Ama biz şu an Kerem Beyin odasında oturmuş , yine iş hakkında konuşuyorduk . Dosya ... Bizim ortaklık yaptığımız otelin dosyası başkasının eline geçmişti ve bu büyük bir tehlikeydi . Kerem Bey telefonu çıkartıp yeni gelen sekreteri çağırdı odasına . Bi kaç dakika bekledikten sonra kapı tıklatıldı . Muhtemelen yeni gelen sekreterdi . İçeri girdi .  Hmm Gamzeymiş sekreter ... İyi bakalım .Hııı ?? Gamze mi ? Gamze ? Onun ne işi vardı burada !

- Kerem Bey ! Bana neden sormadınız önce ? Sonuçta ortağız değil mi !

- İyi de Ayaz Bey ... Yani ... Şey ... Ah peki :/ Sormalıydım .. Siz tanıyor musunuz onu ?

- Evett ! Hem de çok iyi ! Ve işten çıkarmanızı istiyorum !

Gamze gözlerini açmıştı . Korkmuştu galiba ...

- İyi de neden çıkartayım Ayaz Bey ?

- Aynı okuldayız ve tanıyorum onu ! Çok iyi hem de ! 

Gamze gözlerime baktı .

- Ayaz bi iki dk dışarıda konuşsak olur mu ? Lütfen !

- Konuşacak bi şey yok ! 

- Ah Ayaz lütfen dedim . Lütfen ... Hem sana önemli bi şey de söyleyeceğim !

- Kerem Bey izninizle ...

Dışarıya çıkıp Gamze ' yi beklemeye başladım .  Gelince başla anlamında başımı salladım .

- Beni işten çıkarmazsan eğer sana Burcu ile ilgili cidden önemli bi şey söyleyeceğim . 

- Doğru olup olmayacağını nereden bileceğim ? 

- Seni inandırmakla uğraşmayacağım zaten ...Ama bu işe ihtiyacım var ... Babam hasta :( 

Ne diyeceğimi bilemiyordum . Hem öğrensem bi şey olmazdı .

- Tamam tamam kalıyorsun .

- Söylüyorum Burcu ' yu ...

- Buyur ...

- Burcu geçmişinde sadistti ...

- Ne diyorsun sen !

- Bak sana hepsini anlatmamı ister misin ?

Başımı salladım . Oturduk sandalyeye ve anlatmaya başladı .

- Biz Burcu ile eskiden tanışıyorduk zaten ... Ve hala da olduğu gibi düşmandık .. Alp diye bi doktor vardı ... Sürekli okul çıkışı yanına gelirdi .. Burcu ile konuşurdu . Ama Burcu biraz fazla saf ve o yüzden ona istediği gibi dokunabiliyordu .. Mesela kalçasına dokunuyordu . Burcu ne yapıyorsun diye sorunca da elim çarptı ya da yanlışlıkla oldu diyodu . Salak da hemen inanıyordu . İşte zaten sonra hastanede tecavüz etmeye kalkışmış kıza . Bunu biliyorsundur . İşte Burcu ' da bu olaydan sonra kekelemeye başladı ve depresyona girdi . Hiç konuşmuyordu ruh gibiydi .Daha sonra sanki herkesten intikam almak için uzun zaman beklemiş de zamanı gelince ortaya çıkmış gibi oldu . Bir anda değişti . Kavgacı oldu ... Aslında ben ve Burcu eskiden arkadaştık . Ama sonradan düşmana döndük .

PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin