PSİKOPAT ÇOCUK- 19

39.6K 1K 128
                                    

Multi : Ayaz 

Bugün hastaneden  taburcu olmuştum . 2 hafta yatmıştım yeterdi . Şimdi evde uzanıyordum . Göğsümün hemen altında daha sargım vardı . Doktor biraz daha kalmasını istemişti. Şimdi evde uzanıyordum .

-Ya Ayaz , yemiycem !

- Aç kızım şu ağzını ya ... Altı üstü bi çorba içeceksin .

- Allah affetsin de Ayaz , iğrenç yapmışsın .İçmem ben bunu . 

Başımı çevirdiğimde kapıda annemin bizi izlediğini gördüm . Gülümsedim . Gülümseyerek yanımıza geldi . 

- Çocuklar ben çarşıya çıkacağım . İstediğiniz bir şey var mı ?

- Anne bana elbise alsana . Belki bir partiye gidebiliriz kızlarla . Kafa dağıtmak için.

-Tamam kızım .

- İnci Teyze açık olmasın elbise. Ve bir de parti ha ? Benim niye haberim yok ?

- Ya Ayaz karışmasana . Anne dizimin bir karış üstünde falan olsun ve sıfır kollu . Göğüs dekoltesi olmasın . Ve Ayaz daha yeni aklıma geldi partiye gitmek..

Ayaz ' a baktım . Başını ellerinin arasına almıştı . 

- Ya Ayaz hastayım ben . Tek bir kereliğine ya valla bir daha bu kadar açık almam . Ve senden izinsiz bir şey yapmam.

- Tamam ama bu son kez . 

Ayaz'a öpücük yolladım . Annem de dışarı çıktı .

-Kızım yeter iç şu çorbayı ya ! 

- Sen iç banane ! İçmeyeceğim ! Ayaz ya bir şey söyleyeceğim  ..

- Hı güzelim ? 

-Üstümü değişmem gerek . 4 gündür aynı kıyafetleyim . 

- Tamam değiştir .  

- Çıksana  dışarı !

- Komiksin güzelim . Sanki hiç görmedim . Gizli bir yerin mi var ? Tamam tek bir yerini görmedim ama o da yakında ..

Başıyla bacak aramı göstermişti . Birden kızarmıştım . Öyle "pat" diye söylenir mi hiç ? Ayaz bana bakıyorken ben nasıl giyinecektim ki ayrıca ?  . Kazağımı çıkarmak için kollarımı kaldırdığım an sargılı yerim çok acıdı . 

- "Ah ! " 

- Noldu güzelim ? İyi misin ? 

- Kolumu kaldırınca çok acıdı sargılı yer . 

- Tamam ben giydireyim sana ...

Ciddi misin dercesine bir bakış attım . Evet çok ciddiyim diye bir bakış attı . Hadi ama ! Çok ciddi . Kazağımı alıp yanıma geldi . Kazağın kolunu tutup çekti diğerine de aynısını yaptı . Kalan kısmı da boynumdan çıkarınca kazak çıktı . Bu kadar mıydı ? Ama çok utanıyordum . Şu an tek sütyenim vardı . Önce durup uzun süre baktı .

- Ayaz ! Giydirsen mi acaba artık ? Çok üşüdüm de ...

-  Hııı ! Peki . Tamam . 

Kazağı alıp başımdan geçirdi . Kollarını da geçirdi . Kazağı aşağı indirirken eli göğsüme değdi . Bende bir titreme oluştu aniden . O da hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı . Kazağı giydirdiği gibi tekrar çıkardı . Şu an hızlı hızlı nefes alıp veriyordu . Yavaşça yüzüme yaklaştı . Dudaklarıma bakıyordu .  Ben de heyecanlanmıştım ama Ayaz çok daha farklıydı .

- Özledim seni güzelim . 

Ve dudaklarıma yapıştı . Ben de onu çok özlemiştim . Dilini dudağımdan içeri sokup dilimle buluşturdu . Şu an o kadar şehvetle öpüyordu ki. Ellerini başımdan uzaklaştırıp göğsümü okşamaya başladı .  Sonra durdu ve kendi kazağını da çıkardı . Ben ona korkulu gözlerle baktım .

PSİKOPAT ÇOCUK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin